TonjeM Skrevet 9. August 2013 Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Hahaha! Herlige videoer! Moro å se Vegas og Nico "live". Synes Vegas er blitt stor jeg - hvor mye veier han nå? Høyde? Er det ikke gøy med kelpier som bare elsker å leke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 9. August 2013 Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Vegas er veldig søt, men det er Nico som fanger blikket mitt. Han er bare så maskulin og peeen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Han er nok ferdig utvokst om jeg har forstått oppdretter riktig (unntatt bredden selvsagt) Han ser større ut på bilder enn han er. Jeg synes han er bitteliten Han er ca 49cm og 16 kg. Og ja digger lekelysten! Morsom hund og jeg er foreløbig kjempefornøyd med rasevalget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Vi har for tiden besøk av portisfrøken og en chinese crested som skal være her til i morgen. Vegas og portisvalpen storkoser seg _ARK0298 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0297 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0276 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0252 by hege.ertvaag, on Flickr GAL portis _ARK0212 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0203 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0178 by hege.ertvaag, on Flickr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 *dele opp* _ARK0167 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0142 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0115 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0112 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0086 by hege.ertvaag, on Flickr _ARK0084 by hege.ertvaag, on Flickr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Så fine gutter du har Gratulerer med alle resultater i det siste Hvordan har du trent inn utgangstilling/ fvf på dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Jeg bruker både kassametoden og lokking til utgangsstillingen På lineføringa bruker jeg både lokking og rygging, prøver meg litt frem på hva som fungerer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Superprikken På tide for galskapen å gruse bustedyret! Vegas er snaaart 7 mnd "I'll punch you in the face!" Nomnom... Flotteste radarparet jeg vet av 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 *fortsette bildespam* Happy happy happy "Iiiik, det kom et sort troll ut av gresset!" Prikkedyr er ikke redde for sorte småtroll!! Jeg har verdens mest NORMALE hunder faktisk Men de kan selvsagt også være både pene, søte og sjarmerende *tommel opp* Nico er ikke glad i å possere med ting i munnen, med mindre det er selvfunnet GOD HELG 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 24. August 2013 Rapporter Share Skrevet 24. August 2013 Hahahaha for noen bilder! Kort vei mellom englegutter og the dogs from hell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 så mange fine bilder så Stor vegas er blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Nye bilder Eller "nye" bilder, har ruget på dem en stund. hehe! (håper bare jeg ikke har postet dem før!) Vi tok en tur til indregardsnebba Klar for å arbeide som trekkhund! Halvveis til toppen! På toppen blåste det ganske kraftig, som man ser på Nico's ører Batnfjorden Jeg har fått en fin kelpis altså Galskapen er smittsom! Fine lille Vegas, er valpesyk allerede 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Kjekke karer du har! Vegas har jammen meg vokst seg til. Stor gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Dobbeltposter fordi det er min tråååd Vegas har stilt på valpeshow, hvor han ble BIR (eneste kelpie) og BIG1 Uplassert i BIS, men vi er fornøyde! Han oppførte seg eksemplarisk. Sååå er det viktig å skryte av slufsene sine Sååååå lånte vi med oss en flatcoated retrievertispe på tur Kun mobilbilder da, alle bildene fra facebook! På toppen! Vegasen min! Søte damen! Hun er ca 1,5 mnd eldre enn Vegas De leker kjempefint sammen hele gjengen! Oooog i går var Nico hos kiropraktoren igjen og fikk kiropraktikk og akupunktur Og han er blitt helt bra i skuldrene igjen! *juble* Creapy nål! OOOOG stressrøyting er viktig... Han er kjempeflink! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Kjempeflink tror veterinærer og sånn har blitt vant til at rommet er hvitt etter å ha hatt besøk av dalmatinere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Gratulerer med BIR og BIG på Vegas Han er blitt kjekk! Hvor gammel er han nå? Fine gutter du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Gratulerer med BIR og BIG på Vegas Han er blitt kjekk! Hvor gammel er han nå? Fine gutter du har! Takk takk :-) Han begynner å bli veldig kjekk. Jeg er ikke så god på kelpieeksteriør enda, men liker jo min egen godt da ;-) Han har blitt hele 7 mnd alt, tiden har gått såååå fort! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Vegas har jo blitt så veslevoksen og kjekk Nydelig er han! Også Nico da, han må jo være en av mine favorittdalmiser utseendemessig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Var på tur i dag Så stjeler bildene min venninne tok i dag! Utrolig fint i dag! Høst! Vegas, portisen Frigg og kineseren Ylva. Kaos! Vegas vil gjerne spise små portisfrøkener (nei da!) Nico kan FLY! Poserer fint med venninna si! Fineste hundegjengen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Klasse 3 debut'en er gjennomført :-) Nå venter vi bare på poengsummen! To nuller og litt førerfeil, men en helt ok debut med prikkedyret. Vi startet med felles sitt hvor nabohunden går bort til Nico og står og lukter han bak en stund før eieren får inn hunden sin. Utrolig nok blit Nico sittende og vi får 10 på øvelsen og dommeren synes han var utrolig flink som ble sittende ;-) Jeg er stolt! Pga hendelsen ovenfor skyter nicos stressnivå til topps og han starter da å syte ekstremt, noe som gjør at han syter høylydt gjennom fellesdekk'en men ligger. Akkurat når dommer gir beskjed om at vi kan komme frem så går nabohunden bort til Nico igjen og Nico reiser seg. Når jeg kommer frem så ser jeg Nico står og logrer mens nabohundem snuser han bak. Så bryter de ut i lek og jeg kaller han inn Max uflaks siden han trossalt lå selv om han pep og klaget høylydt i 3 minutter. Vi fikk ta fellesdekk på nytt på slutten av konkurransen men da var ikke Nico på nett lengre så han heiset albuene opp og vi endte med 0. Surt med tanke på at vi fikk den ødelagt på første forsøket, mdn shit happens :-) Fvf går knall og vi får trekk pga førerfeil fra meg! På innkalling med dekk setter han seg opp når jeg går fra han, og sitt under marsj er han treg som sirup. På ruta dekket han slik at labbene kom akkurat utenfor noe som betyr 0 og inkomsten på feil side Han hadde vist fått seg en lykkepille i ruta! Resten går greit, vi får bestått våre værste øvelser som er metallapport og neseprøva :-) Det er jeg glad for, vi fikk ikke bra score på de men fikk gjennomført dem. Litt smårusk her og der, dobbeltkommandoer osvmen en helt grei debut ;-) Da var lpsesongen ferdig for i år!! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Så flink Nico som sitter selv om en hund kommer og snuser på han! Ikke rart han reiser seg andre gangen da! Var det samme hund? Litt underlig at den gjorde det to ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Så flink Nico som sitter selv om en hund kommer og snuser på han! Ikke rart han reiser seg andre gangen da! Var det samme hund? Litt underlig at den gjorde det to ganger. Ble en latterlig poengsum med tre nuller :-P men shit au, helt greit for debuten. ny sjanse neste år! Det var den samme hunden som oppsøkte Nico begge gangene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Pene prikken min har opptredd i ringen Ikke at det gikk sånn strålende bra, men er da glad i han fordi? Gutta poserer med NonStop-sele Begynner å bli mann? DE STORKOSER SEG Og det endte slik: Venner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 De er så fiine Og jeg får såå lyst på dalmis når jeg ser disse bildene Fine fine Nico. Skikkelig muskelmann på siste bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. November 2013 Rapporter Share Skrevet 13. November 2013 Sååå fina dem är Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts