Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil stikke innom Sparkjøp for meg?


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg har forelsket meg i en duk hos Sparkjøp - men den er utsolgt og tatt ut av produksjon i nettbutikken. Den kan finnes i butikkene om jeg har flaks - jeg sjekket butikken som er nærmest meg, og der var de utsolgt.

Er det noen som bor i nærheten av en Sparkjøp-butikk og kunne vært snille nok til å kjøpe duken for meg, og sende til meg i posten? Jeg kan selvfølgelig ringe først og sjekke om de faktisk har duken inne så det ikke blir bomtur. Men jeg gidder ikke ringe 15 Sparkjøpforretninger før jeg vet om noen Soniser bor i nærheten og kan være en reddende engel for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ringe spar kjøp kokstad å høre, kjører forbi der hver dag :)

ellers jobber jo Lene (husker ikke nicket her inne, men hun har portugisisk vannhund) på spar kjøp i åsane, hun kan sikkert sjekke for deg.

Ellers har vi to sparkjøp her, null stress å farte innom de i morgen. :)

Så snille dere er! Jeg skal ringe Kokstad på mandag og høre om duken er å finne.

Soelvd, kan du definere "her" litt nærmere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er! Jeg skal ringe Kokstad på mandag og høre om duken er å finne.

Soelvd, kan du definere "her" litt nærmere? :D

Jeg lover å lese bedre neste gang. Du skrev jo sparKJØP :whistle: Og sånn totalt OT, er du en MANN? :lol: Det trodde ikke jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en i Hønefoss og :D

Og du bor i nærheten? *smile ivrig*

Hehe. Eg tenkte òg på Kokstad og Åsane, burde vore ein tur på Biltema i morgon uansett, og Biltema i Bergen er på Kokstad og Åsane :P . Men då er jo dei dekka alt :) .

Jeg ringer Åsane på mandag også - jeg vet ikke hvem Lene med ukjent nick og portis er, så kanskje jeg frir til deg om de har duken?

Hvis noen likevel skal innom sin lokale Sparkjøp i helga, er det altså snakk om denne duken:

M_510359.jpg

Det er en voksduk som selges på meter, og jeg trenger to meter. Den skal koste 29.50 per meter.

Edit:

Her er på Stord, så må nok sendes i posten i så fall ;) Og sånn totalt OT, er du en MANN? :lol: Det trodde ikke jeg. :D

Ja, jeg regnet med at det måtte sendes i posten ;)

Synes du ikke at jeg er en typisk mann, altså? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se for deg hvis jeg skal innom kokstad eller åsane.. Evt om de har i Åsane så kan jeg snakke med Lene (Som er min kusine), evt få hun til kjøpe med, så skal jeg sende til deg :) Men er ikke helt sikker på om jeg får gjort det i helgen..

Jobber rett i nærheten av Kokstad, så overhode ikke noe problem for meg å svippe oppom der ;)

Og OT men Biltema ligger ikke på Kokstad, men på Sandsli! :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og hør om dem har den inne på Hønefoss du, har ikke noe bedre å gjøre på Mandag uansett :lol:

Will do!

Jeg kan se for deg hvis jeg skal innom kokstad eller åsane.. Evt om de har i åsane så kan jeg snakke med Lene (Som er min kusine), evt få hun til kjøpe med, så skal jeg sende til deg :) Men er ikke helt sikker på om jeg får gjort det i helgen..

Jobber rett i nærheten av Kokstad, så overhode ikke noe problem for meg å svippe oppom der ;)

Og OT men Biltema ligger ikke på Kokstad, men på Sandsli! :P;)

Det er ikke superhast med duken, jeg trenger den om en fire ukers tid, eller en annen gang. Men jeg skal ringe rundt på mandag og håpe at noen har den inne, for nå har jeg bare bestemt meg for at det er den jeg vil ha...

Ja, eg veit det. Men i staden for å lage ei lang innføring i bergensk lokalgeografi for ein stakkar austlending, juksa eg litt og skreiv Kokstad :P .

Er jeg så stakkarslig???!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke at jeg er en typisk mann, altså? :D

Jeg trodde lenge du var mann, jeg også, siden du har det stående MANN under avatarbildet ditt...! :) Det var ganske forvirrende å oppdage at du ikke var det. Selv om jeg ikke syns du uttrykte deg som noen typisk mann da, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg GLEMTE helt å ringe rundt i dag, da jeg ble hengende i taket til naboen hele dagen.

Ikkje stakkarsleg. Stakkar! Du er jo austlending..? :ahappy:

Jeg er bare halvt østlending ;)

Jeg trodde lenge du var mann, jeg også, siden du har det stående MANN under avatarbildet ditt...! :) Det var ganske forvirrende å oppdage at du ikke var det. Selv om jeg ikke syns du uttrykte deg som noen typisk mann da, hehe :D

Jeg er den jeg er ;)

Jeg var på Spar Kjøp Kokstad i dag.. Og der hadde de ikke :(

Tusen takk for hjelpen!

Jeg skal forsøke å ringe i morgen, om jeg rekker. Brått hadde jeg jo fått meg et liv disse dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...