Synnikken Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Tispe 1 Tispe 2 Tispe 3 Tispe 4 Tispe 5 Gutten Marmelade's Go For It Gunnar (tror det var det han skulle hete) 1 Siter
soelvd Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Haha, jeg ler så tårene triller. For noen merkelige, snåle, skjønne, uvitende og rare gullklumper 3 Siter
Synnikken Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Smårollingene er straks 7 uker, igår ble det tatt oppstillingsbilder for første gang. Som dere ser var de ikke helt enige med oss *dele opp* Siter
Stine Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Haha, herregud for noen blikk Siter
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Var noe med tispe 1 og 3 som tiltalte meg. Spesiellt tispe 1. Men jeg kan ikke sette fingeren på det. Siter
Synnikken Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Var noe med tispe 1 og 3 som tiltalte meg. Spesiellt tispe 1. Men jeg kan ikke sette fingeren på det. det er akkurat de to som er mine favoritter også søs liker best 1&2. Siter
Synnikken Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Haha, herregud for noen blikk jaa! Siter
Shokata Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Mange fantastiske uttrykk ute og går Så skjønne de er Siter
LittleLight Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Hahah, ååå, så herlige og skjønne de er, fiiine valpene! :heart: Hadde jeg hatt mer enn lo i pengeboka skulle jeg kjøpt en Mops til kjæresten min, han eeeeelsker mops, og hadde blitt helt fra seg av glede. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Jeg likte tispe 4 og tispe 5, for noen søtinger Skal dere beholde en? 1 Siter
SusanneL Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Å, kjære vene... For noen herlige små! Jeg falt litt for 3'ern, jeg - så kortest og mest "knubbete" ut - men det er jo slett ikke sikkert dèt er noen fordel heller, liksom... Blir HELT valpesyk her, jeg - mistenker at Moxy-valper heller ikke er sånn veldig mye styggere og eklere i den alderen... Lykke til med dem! Susanne 1 Siter
Synnikken Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Mange fantastiske uttrykk ute og går Så skjønne de er Takk for det! Hahah, ååå, så herlige og skjønne de er, fiiine valpene! :heart: Hadde jeg hatt mer enn lo i pengeboka skulle jeg kjøpt en Mops til kjæresten min, han eeeeelsker mops, og hadde blitt helt fra seg av glede. Hehe, Kan skjønne det ja. Mopsevalper er virkelig noe for seg selv Jeg likte tispe 4 og tispe 5, for noen søtinger Skal dere beholde en? Ja, søs beholder to, Tispe 1 og 2 eller 3, hun har ikke bestemt seg ennå. Å, kjære vene... For noen herlige små! Jeg falt litt for 3'ern, jeg - så kortest og mest "knubbete" ut - men det er jo slett ikke sikkert dèt er noen fordel heller, liksom... Blir HELT valpesyk her, jeg - mistenker at Moxy-valper heller ikke er sånn veldig mye styggere og eklere i den alderen... Lykke til med dem! Susanne Hihih! Kan skjønne at du blir valpesyk ja! Jeg er så forelsket at det er vondt Tispe 3 er min favoritt også, men søs greier ikke bestemme seg for om hun skal beholde den eller nr 2. Siter
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Lurer på hvem av disse jeg møtte i dag. Tispe 1,2,3,4,5? Siter
Caroline Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Tispe 2, Gunnhild Tispe 3, Alma Alma t.v., Gunnhild t.h. De er så sykt sjarmerende Siter
Bergenslabb Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Gunnar :heart: Jeg vil ha Gunnar! Jeg blir helt ødelagt av å se på valpebilder. Er så valpesyk. Mopsevalper er nydelige. 1 Siter
Synnikken Skrevet 17. April 2012 Rapporter Skrevet 17. April 2012 Gunnar har blitt 3 mnd gammel og er peeeeeen Siter
Maria Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Herlig å se en mops med bakbensvinkler! Siter
Synnikken Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Herlig å se en mops med bakbensvinkler! De skal ha bakbensvinkler. Om det er Hector du tenker på så har han svake bakbensvinkler og dette er en av hans største svakheter. Siter
Recommended Posts