Carro92 Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har falt for fristelsen å kjøpe en sånn søt puppia sele som jeg fant men problemet er; jeg har en gammel sele en annen type Puppia sele enn den jeg skal ha, og jeg mener den snora som er rett bak frambeinet hennes er for nærme frambeinet, men så mener en vennine at den er ok. Men hva syns dere? Denne selen er i M bør jeg gå en str opp? er denne sela jeg tenker å kjøpe https://www.divinedo...-437-c-200.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det er akkurat dette som er problemet med Puppia-seler, dessverre. Den sitter jo allerede løst rundt halsen hennes, og går du en str opp, vil ikke selen sitte ordenlig, men bare slarke i fronten. Det er nok bare å innse at ikke alle modeller passer alle hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det er akkurat dette som er problemet med Puppia-seler, dessverre. Den sitter jo allerede løst rundt halsen hennes, og går du en str opp, vil ikke selen sitte ordenlig, men bare slarke i fronten. Det er nok bare å innse at ikke alle modeller passer alle hunder. blæh, du har nok rett, tror jeg må skaffe meg sånne hunder som passer sånne fine seler jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det finnes jo en puppiasele med justerbar hals, kanskje den hadde vært noe? Jeg ville nok prøvd denne i str L. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det finnes jo en puppiasele med justerbar hals, kanskje den hadde vært noe? Jeg ville nok prøvd denne i str L. hm.. skal titte mer på den neste gang jeg er i sverige tror jeg takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har kjøpt Puppia Ritefit sele, den er også justerbar foran og bedre sikret enn med bare borrelås. Puppai seler er mye billigere på Ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackdiamond Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2012 Jeg bruker å sy til puppiaselene. Hundene mine trenger L runt halsen, men M runt magen, så da bruker jeg å kjøpe L seler, og så syr jeg bare til (korter ned på lengden) reimen rundt magen, og da passer de perfekt, og de kan forsatt reguleres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts