eslah86 Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Heisan. Jeg og min samboer har snakffet oss en artig Westie valp. Vi lurer på om det går ann å planlegge valpetreff sammen med noen medlemer herfra. Da tenker jeg typisk i helger (lørdag/søndag) formiddag. Jeg tror dette vil være en aktivitet som er både bra for oss valpeiere og ikke minst valpene. Håper på positiv tilbakemelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg er interessert! Jeg er fullbooket med jobb og greier til helgen, men veldig ofte har jeg anledning på søndager, blant annet neste helg igjen Er bosatt i Ås/Lørenskog, men pendler med tog. Vi har en tråd her allerede der vi prøver å få til et valpetreff - kanskje vi kan "slå det sammen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eslah86 Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Hei. Ja, det er klart. jeg skal prøve å finne den andre tråden. slik at vi kan slå det sammen. eller kanksje bruke facebook på sikt også. Vi bor på Carl Berne. Det er bare å plukke en park så dukker vi opp vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eslah86 Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Ja det er bare å "slå den sammen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eslah86 Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Hvordan gjør jeg det? jeg finner ikke den andre. Jeg er nok litt nybegyner i forum sammenheng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Den andre tråden ligger under "hundetreff" og så "hundetreff rundt om i landet" eller noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg er også interessert Har dere avtalt noe tid og sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Nope. Vi har ikke det. Jeg er ledig neste lørdag f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotaflor Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg er også interessert Har dere avtalt noe tid og sted? Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gordo Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Jeg vil også gjerne være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Neste lørdag passer fint for meg Hvor passer det å møtes? Hadde St.hans-parken passet feks.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Jeg er også veldig interesert i å være med på valpetreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Neste lørdag passer for meg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts