Gå til innhold
Hundesonen.no

Feil resultat i Dogweb


Kensington Gate
 Share

Recommended Posts

Det står feil resultater i Dogweb fra romjulsutstillingen - noen andre har vært heldige å få certet til Mackenzie... :P

Noen som vet hvor jeg rapporterer feil i Dogweb?

NKK sin mail, så markerer du mailen oppi emnet med "Feil på dogweb ang utstillingsresultater"

Få dager så er dette fikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt spiller det ikke noen rolle hva som står på kritikkskjemaet - en kan jo ha krysset i hytt og pine selv. Det er premielistene som er offisielle og rådende. Men si fra til NKK, så endrer de det om feilen er logisk (for eksempel at certet er gitt til en som ble plassert etter Mackenzie i BTK, selv om det sto ikke-championer foran), eventuelt venter på premielistene fra arrangør.

At resultat mangler, er sikkert fordi arrangør har markert hunden som IM i vanvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt spiller det ikke noen rolle hva som står på kritikkskjemaet - en kan jo ha krysset i hytt og pine selv. Det er premielistene som er offisielle og rådende. Men si fra til NKK, så endrer de det om feilen er logisk (for eksempel at certet er gitt til en som ble plassert etter Mackenzie i BTK, selv om det sto ikke-championer foran), eventuelt venter på premielistene fra arrangør.

At resultat mangler, er sikkert fordi arrangør har markert hunden som IM i vanvare.

Jeg mener ganske sikkert at resultatet hennes lå ute, så ble det fjernet. Merkelig!

Men om jeg husker feil og arrangør har merket hunden ikke møtt, da vet de jo heller ikke resultatene hennes? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ganske sikkert at resultatet hennes lå ute, så ble det fjernet. Merkelig!

Men om jeg husker feil og arrangør har merket hunden ikke møtt, da vet de jo heller ikke resultatene hennes? :(

Angående det første så vet jeg ikke - med mindre de har lest korrektur etterpå, og gjort endringer.

Om hunden er markert som Ikke Møtt i DogWeb, har de jo fremdeles premielisten - papirene som ringsekretær fyller ut - med resultatene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Dette var svaret jeg fikk fra NKK:

Hei

Du må ta kontakt med arrangørklubben som må sjekke resultatet opp mot papirene fra utstillingen, og om det viser seg å være feil må de ta kontakt med Elisabeth Steen her hos oss for korrigering av resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...