Orca Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Jeg tror jeg har hatt deg på msn ( i de tidene ). Jeg hadde Tassa, som dessverre døde i fjor. Jaa det er godt mulig! Hehe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FranskDogge Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen:) Folkevandring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen Søt eldre dame du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hei, Distre! Jeg er også på fyttefot fra canis, hatt bruker her en stund, men fikk for meg at dette var et mer kronglete forum.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Velkommen Søt eldre dame du har! hihi takk, hun holder seg godt takk til alle andre og som har kommentert om henne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hei, Distre! Jeg er også på fyttefot fra canis, hatt bruker her en stund, men fikk for meg at dette var et mer kronglete forum.. Hehe ser ut til at mange er det visst jeg forlater nok ikke Canis, vil nok være aktiv på begge, men her virket det veldig koselig da Jeg syns også det er litt kronglete; jeg savner en sånn "siste innlegg" og "siste tråder"- side Er lettere å følge med på aktive diskusjoner da, enn å lete dem opp hver gang. Så syns jeg det faktisk ser litt rotete ut med signaturer og bilder, men jeg syns også det er greit å kunne poste bilder i forumet så det gjør ikke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Det er en Nytt innhold-knapp oppe til høyre ,der kan du velge å sortere litt hva du vil se av nytt innhold Du kan også gå inn oppe til høyre å trykk på nicket ditt ,å så trykke på "mitt innhold",så kommer det opp en oversikt av alle trådene du har skrevet i 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hehe ser ut til at mange er det visst jeg forlater nok ikke Canis, vil nok være aktiv på begge, men her virket det veldig koselig da Jeg syns også det er litt kronglete; jeg savner en sånn "siste innlegg" og "siste tråder"- side Er lettere å følge med på aktive diskusjoner da, enn å lete dem opp hver gang. Så syns jeg det faktisk ser litt rotete ut med signaturer og bilder, men jeg syns også det er greit å kunne poste bilder i forumet så det gjør ikke noe Må bare vende oss til det! (og alle disse smileyene, væææh!) Forlater ikke canis helt jeg heller, men synes hele forumet har tatt en litt negativ vending i det siste. Og for å være heeeelt ærlig, så virker det som folk her sitter på ganske mye mer kunnskap om praktisk trening av hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Må bare vende oss til det! (og alle disse smileyene, væææh!) Forlater ikke canis helt jeg heller, men synes hele forumet har tatt en litt negativ vending i det siste. Og for å være heeeelt ærlig, så virker det som folk her sitter på ganske mye mer kunnskap om praktisk trening av hund Hehe =) jeg liker tonen her jeg, virker så koselig =) Har ikke sett noen overlegne innlegg her enda. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen så mye håper du vil trives her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit, Carina JEG synes du skal få deg en field spaniel... Så det så. Lenge siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Velkommen hit, Carina JEG synes du skal få deg en field spaniel... Så det så. Lenge siden! Heei Det blir nok en field spaniel ja ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Hej! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts