Yen Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Tenkte kanskje Luka skulle få lov å få sin egen tråd her! Her kommer litt info om han! Rase: Langhåret Collie / Rough Collie Farge: Blue Merle Kjønn: Hannhund Født: 5. mars 2010 Navn: Crubow's Just Blue for Me aka Luka til daglig Luka er en rolig og vennlig sjel. Yndlingstingene hans innebærer å leke med andre hunder og barn, lete etter gjemte leker, gå tur, spise godbiter/snacks og kose. Luka er like glad i alle hunder, men har ikke helt fortstått at alle hunder ikke nødvendigvis er like glade i han... Men det gjør ingenting syntes Luka! Han er av den oppfatning at han kan forrandre deres syn han. Luka sin bestevenn og lekekamerat (eller kjæreste, i Luka sine øyner..) er en Saluki tispe. De kan leke dagen lang om de hadde fått lov, og storkoser seg sammen! Men Luka syntes ikke de ser hverandre ofte nok... Her kommer et par(mange) bilder: Luka som valp. Den som sover synder ikke! Luka med yndlingsleken sin. Dette trenger vel ikke forklaring. Luka er blitt noe større her. Sammen med sambo på gulvet. Unghunden Luka. Jepp... Dette er et perfekt liggested. Oversikt over husholdet. Litt pels her ja... Valpe og vinterpels i ett! Her er han rett under året. Dette er fra sommeren 2011. ... og det samme er dette! Puuuh... Bildespam 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Veldig, veldig flott. Jeg liker blue merle utrolig godt nesten uansett rase, jeg! Siter
Heidihj Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Virkelig en vakker hund! Og så søt han var der han lå i trappa Elsker blue merle fargen! Siter
Yen Skrevet 9. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Tusen, tusen takk! Han er nå den "lille" sjarmøren vår! Hehe! SandyEyeCandy: Ja... jeg må si meg enig der! Blue merle er flott i hvilken som helst rase! Siter
simira Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Nydelig! Skulle ønske jeg noen gang ville ha pelshund! Siter
Kaja Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Veldig, veldig flott. Jeg liker blue merle utrolig godt nesten uansett rase, jeg! Hadde akkurat tenkt til å skrive det samme! Blue merle er utrolig flott! Og det var jo Luka også 1 Siter
Yen Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2013 Oi... Denne hadde jeg helt glemt vekk... Må jo nesten få lagt ut litt flere bilder av søtnosen min som nå er blitt 3 år gammel..! Tiden har flydd av gårde, og Luka er blitt en stor, snill sjarmør av en kosebamse<3 Og i løpet av mai skal han bli storebror til en liten whippet-valp...! Gleder oss kjempemasse - tror Luka kommer til å ha det veldig moro med en valp, da han allerede elsker valper og andre hunder generelt. Lekekamerater er BEST mener Luka Begynner å skjønne det at jeg er altfor dårlig til å ta med kameraet på ting... Hmmm, det må jeg bli flinkere til..!! Luka i farta! Søtingen Skittene..? Neeeeida. Collien til venstre er Luka - demon-collien til høyre er broren hans Luka, broren sin og "samboeren" til Luka sin bror. 1 Siter
Red Merle Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Nydelige collie-bilder, liker rasen godt jeg Legg gjerne ut fler Siter
Recommended Posts