soelvd Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Er den ny kanskje, jeg har aldri sett den før. http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=1600 Er veldig glad i 100% positiv hverdagslydighet og forfatterne av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Har ikke lest den enda, tenkte å låne av mikkel når han var ferdig med den Er litt spent på hvordan den skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 den er helt ny så tror ingen har lest den enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Er halvveis i den ca. Har ikke gjort meg opp noen sterk mening om den enda, men syns den virker helt grei - og den kommer nok til å få bo i bokhyllen min, og ikke selges videre. Tipsene så langt er ikke spesielt nye for min del så langt, noe har man da fått med seg av x-antall problemhundtråder på hundeforum + andre bøker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Har lest 100% positiv hverdagslydighet, og liker forsåvidt den godt, men har en følelse av at har man lest én slik bok og skjønt hovedpoengene, så har man på mange måter lest de alle. Det er sjelden mye "nytt" i disse bøkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Jeg synes den var veldig enkel, hvertfall for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Er halvveis i den ca. Har ikke gjort meg opp noen sterk mening om den enda, men syns den virker helt grei - og den kommer nok til å få bo i bokhyllen min, og ikke selges videre. Tipsene så langt er ikke spesielt nye for min del så langt, noe har man da fått med seg av x-antall problemhundtråder på hundeforum + andre bøker. Har lest 100% positiv hverdagslydighet, og liker forsåvidt den godt, men har en følelse av at har man lest én slik bok og skjønt hovedpoengene, så har man på mange måter lest de alle. Det er sjelden mye "nytt" i disse bøkene. Ja, det var vel i grunn det jeg "fryktet", at den er i overkant enkel og grunnleggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts