Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke av mobilnettet. (HTC)


Kristiin
 Share

Recommended Posts

Jeg har akkurat anskaffet meg en HTC titan. Og den driver og oppdaterer seg på nettet hele tiden, og jeg får ikke slått av dette. (om folk snakket til meg på facebook f.eks popper det opp).

Det står på flymodus hele tiden, og på mobilnettet står på "flymodus", og jeg får ikke slått det av.. Er et fly oppe i venstre hjørne hele tiden.

Gruer meg til mobilregninga kommer... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du holder avknappen inne? Der kan hvertfall jeg slå av flymodus..

Mobilnettet slår jeg av på instillinger - nettverk - mobilt nettverk

eller

hurtiginstillinger (når jeg drar ned menyen på toppen).

Jeg har HTC desire S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med flymodus er jo at det ikke skal gå ant og være på nett eller mota sende meldinger/ringe, så det må jo være noe galt. Har du prøvd og slå av tlf og la den være av litt? Ellers så skal du få til og slå det av manuelt om du går på menu, innstillinger, trådløst og nettverk, mobilt netverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du holder avknappen inne? Der kan hvertfall jeg slå av flymodus..

Mobilnettet slår jeg av på instillinger - nettverk - mobilt nettverk

eller

hurtiginstillinger (når jeg drar ned menyen på toppen).

Jeg har HTC desire S

Og jeg drar knappen til av står det fortsatt at flymodus er på.. Og at "mobilnettet" er flymodus... ?

Da må den jo ha hengt seg opp? Kan jo ikke oppdatere nettet og alt sånt samtidig som den står i flymodus?

Det er jo akkurat det... Alt funker jo samtidig som flymodus står på...

Slo av telefonen og tok ut batteriet for et par minutter siden, får se hvordan det er når jeg slår den på igjen..

Poenget med flymodus er jo at det ikke skal gå ant og være på nett eller mota sende meldinger/ringe, så det må jo være noe galt. Har du prøvd og slå av tlf og la den være av litt? Ellers så skal du få til og slå det av manuelt om du går på menu, innstillinger, trådløst og nettverk, mobilt netverk.

Det eneste jeg kan gå inn på er instilinger - mobilt (wi-fi) og om jeg trykker knappen "av" der slår både det trådløse og mobilnettet seg av. Når jeg er hjemme vill jeg gjerne ha det på det trådløse nettet.

gawd... :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det skal være et eget valg som heter mobilt nettverk, hvor du skrur av og på når du trykker på den, uten og få opp en ny meny. Men har ikke akkurat din modell så vanskelig og hjelpe deg herfra. Men kan du ikke dra en snartur innom der du kjøpte den da så kan sikkert de vise deg? Evt en vilken som helst elektro foretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...