Gå til innhold
Hundesonen.no

Fransk Bulldog oppdrettere?


enihtram89
 Share

Recommended Posts

hihi FRANKS budogg, lurer på hvordan de ser ut :D (sorry, måtte bare)

Ja, jeg har iallefall aldri hørt om budogg!

:lol: (måtte bare jeg og.)

Bare for å redde meg inn på tema igjen, så er det helt herlige hunder, naboen har en. Hun er nok ikke helt typisk utseendemessig, litt lengre og mer snute og mer atletisk, og fy søren for en artig personlighet altså! Kunne godt tenkt meg rasen selv egentlig, men virker som det er vanskelig å komme over slike individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Herlig rase, og jeg hiver meg selvsagt på å anbefaler Ambolt helt ukritisk. Jeg falt pladask for deres første bulldog Nora i sin tid, og siden har samtlige jeg har møtt hos dem sjarmert meg i senk. Såpass i senk at jeg fikk meg en liten Hermine i våres og har ikke angret ett sekund. Hun er helt gal, men på en utrolig herlig måte.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske mye sammen med en flokk franske bulldogger. De er ikke bare vakre, men også spreke og utrolig artige hunder.

Jeg tror aldri jeg ler så mye som når vi er på tur med gærne fralle gjengen, de er bare så rare og morsomme.

De holder fint tempo på tur og klarer fint å gå i skogen i flere timer, så ingen ting å si på utholdenheten. tror nok det har mye med hva man gjør det til. Får de lov til å være aktive hunder så klarer de det fint.

Nå har vel ikke disse vennen våre kull så ofte, men L8 L kan jo få lov å skrive selv om hun ramler innom her...

IMG_6652.JPG

Her et stykk Padde og ett stykk Ulv som leker på en strand i DK.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg vurderer å skaffe meg en fransk bulldogvalp om en stund og siden jeg er klar over rasens problemer lurer jeg på om noen har kjennskap til gode oppdrettere :)

Setter stor pris på all hjelp! :D

Du har jo allerede fått kjempefine tips til oppdretter :)

Ellers så kan du jo gå inn på hjemmesiden til Norsk Bulldogklubb og se under "oppdrettere". Snok på litt hjemmeside og mail noen du synes virker lovende. Husk at du ikke kan stille for mange spørsmål.

Også vil jeg si at en fransk bulldog behøver ikke være raseutypisk for å fungere optimalt, det beste er å reise litt rundt og hilse på individer fra ev kenneler du er interressert av.

Lykke til!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...