Janis Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Hei og god jul Jeg er ei jente på 30 år, fra Vestfold. Bor sammen med mannen og mine to jenter på 3 og 9 år. Er selv oppvokst med hund, men har ikke hatt hund i voksen alder. Jeg ønsker at mine barn skal ha den samme opplevelsen av det å ha hund som jeg selv hadde. Jeg er nå i kontakt med en oppdretter i nærheten og ei et stykke unna. Det står mellom chihuahua og papillon. Så, fersking trenger mange råd. Siter
Malamuten Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Velkommen hit Lykke til med valpe valg og kjøp! Siter
Janis Skrevet 26. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Takk takk (i hvilket underfora vil sp. ang valpekjøp passe best?) Siter
Heidihj Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Velkommen! Lykke til med valpekjøp Siter
Gjest Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Takk takk (i hvilket underfora vil sp. ang valpekjøp passe best?) Velkommen! Har du spørsmål om du skal velge papillon eller chihuaha ville jeg postet i rasevalg, har du spørsmål om valpekjøp generelt ville jeg postet i valpeprat. Siter
Synnikken Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Hei og velkommen! Håper du vil trives her inne 1 Siter
pippin Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Skrevet 26. Desember 2011 Velkommen! Fine raser begge to så det blir spennende å se hva du faller på Siter
Recommended Posts