Gå til innhold
Hundesonen.no

Anbefaling av playstation3 spill


Sanne
 Share

Recommended Posts

Ja som oversikten sier, noen som har bra ps3 spill å anbefale? Nå fikk jeg og samboer 3000 til jul og skal dermed ut å kjøpe oss spill :jump: Men er greit med noen anbefalinger..

Vi er glad i bilspill som er toplayer, fantasyspill, plattformspill osv. Foreløpig har vi shadow of the colossus & Ico, rayman origins, need for speed the run (enplayer, så det var litt teit), tekken 6, Enslaved og Call of duty. Det vi liker minst av disse er call of duty.. De vi liker best er tekken, rayman og shadow of the colossus (rundet dette på ps2)..

Men gjerne bare foreslå spill dere liker og gjerne litt hvordan spillet er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv ute etter spill og jeg er ganske kresen. Jeg liker ikke rally, ikke krigsspill, ikke så godt type final fantasy, ikke så glad i rene skytespill, eller slossespill, ikke byggespill/puzzle.

Jeg likte ganske godt Tekken, men de siste syns jeg var litt kjedelige. (har ikke prøvd det aller siste da)

Har snust litt på Need for speed. Har vært stor fan av det på PS1 og 2. Mine absolutt favorittspill gjennom tidene er Silent hilll og crash bandicoot 1-3 (til PS1 og 2)

Har fått tips om Little big planet. Noen som har prøvd?

De har jo netopp kåret årets spill og så at The Elder Scrolls V: Skyrim kom veldig høyt hos de fleste anmelderne. Er det noen som har prøvd dette? Det så jo veldig flott ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Skyrim er et eventyrspill. Du velger figuren du vil være, og går rundt i en verden og utforsker, gjør quests og sloss en del. Det som gjør dette spillet litt annerledes, er at det er så åpent ift andre eventyrspill. Du trenger ikke ha samme spillopplevelse som jeg har. Du kan egentlig gjøre akkurat hva du vil :) Spillet er helt klart mitt favorittspill da det er så.. Perfekt :P Terningkast 9/10 fra meg, det eneste som trekker ned er irriterende glitcher som kommer innimellom. Det finnes dog to patcher som har så og si fjernet mesteparten av dem.

Utrolig dårlig forklart ble dette :P Denne rewieven dekker det meste innenfor spillet, og jeg ville heller sett den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Meningen med spillet er vel å gjøre hovedoppdraget, men greia er at det ikke er ferdig da heller. Det ble jo uttalt at det var tilsammen over 200 spilletimer i spillet og det er ganske mye. Man blir ikke ferdig med det første for å si det sånn :P Altså, du velger selv når du vil stoppe, men det er nå ikke sikkert at det kommer til å gjøre det med en gang. Igjen, det blir hva du gjør det til selv :)

Unngår å nevne hva main storylinen er for noe da jeg ikke vil spoile hele spillet :P Det er nå ikke skuffende iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyrim har jeg absolutt vurdert! Kjøpte det til min gamer-nevø til jul fordi han ønsket seg det helt hinsides! :D

Og Djervekvinnen; Crash bandicoot er et av mine favorittspill også! Kommer/har kommet (?) til ps3! :D Tror jeg hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RED DEAD REDEMPTION! Jeg har hatt ps3 ett år nå, og er det eneste jeg har spilt omtrent, bortsett fra et lite opphold med Assasins creed (som jeg synes ble litt ensformig egentlig).

Morsomt at denne tråden kom nå egentlig, tenkte jeg skulle lage en i stad, tenkte at jeg må jo prøve litt andre spill enn read dead redemption og... jeg liker godt den åpne måten å spille på, alt er fritt nesten, online multiplayer er skikkelig gøy, og i det hele tatt har spillet det meste (etter min smak).

Det er litt som grand theft auto, bare mye bedre synes jeg (rockstar games begge). Det er i ville vesten, istedenfor biler rir du hester, gjør oppdrag i mexico og usa, drar på jakt, samler urter, skyter skurker etc (nå hørtes det kjedelig ut, men spillet er utrolig stort, og du kan gjøre det meste). Det går an å laste ned tillegspakker og, en der verden er tatt over av zombier :P I multiplayer kan du danne eller være med i "posses" (gjenger), ri rundt og skyte andre deltakere, gjøre fellesoppdrag, oppdrag alene osv. Mye gøy. Jeg er enda ikke lei :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RED DEAD REDEMPTION! Jeg har hatt ps3 ett år nå, og er det eneste jeg har spilt omtrent, bortsett fra et lite opphold med Assasins creed (som jeg synes ble litt ensformig egentlig).

Morsomt at denne tråden kom nå egentlig, tenkte jeg skulle lage en i stad, tenkte at jeg må jo prøve litt andre spill enn read dead redemption og... jeg liker godt den åpne måten å spille på, alt er fritt nesten, online multiplayer er skikkelig gøy, og i det hele tatt har spillet det meste (etter min smak).

Det er litt som grand theft auto, bare mye bedre synes jeg (rockstar games begge). Det er i ville vesten, istedenfor biler rir du hester, gjør oppdrag i mexico og usa, drar på jakt, samler urter, skyter skurker etc (nå hørtes det kjedelig ut, men spillet er utrolig stort, og du kan gjøre det meste). Det går an å laste ned tillegspakker og, en der verden er tatt over av zombier :P I multiplayer kan du danne eller være med i "posses" (gjenger), ri rundt og skyte andre deltakere, gjøre fellesoppdrag, oppdrag alene osv. Mye gøy. Jeg er enda ikke lei :P

Synes det hørtes epic ut jeg :D Elsker sånne type spill også! Og om det er dyr i tillegg så er jo det bare et pluss!^^ Takk for tips og litt info om spillet generelt! Og ja, det er greit å høre litt hvilke andre spill folk liker osv!^^

Har alle Assasins creed spillene jeg :wub: Er kjempefine spill!

Også er Little Big Planet ol morsom entertainment for flere personer.

Tusen takk for tips! Skal sjekkes ut! :D

Kunne ikke se Crash til Ps3 på play.com ihvertfall.. Får håpe det kommer da :)

Husker ikke hvor det var jeg leste det i farten! Kommer jeg over siden, så kan jeg quote deg her inne og linke opp :D

I forhold til det du nevner du liker (Tekken, Rayman o.l) trur jeg Uncharted 1 2 og 3 (nettopp kommet ut) vil være midt i blinken :)

Nice! Skal sjekkes ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte vi 10 spill :icon_redface:

Disse kjøpte vi:

Red dead redemption

Tomb raider trilogy

GTA 4

Ratchet & Clank: A crack in time

Alice - Madness returns

Shrek forever alone

Ice age dawn of the dinosaures

Rottatouille

Heroes

Monsters vs aliens

:D :D

Istid er forøvrig litt sånn ala Crash bandicoot, så det var jo gøy!

Rottatouille var kjedelig! Og nå gjenstår det å prøve gjennom alle disse. Holder på med Shrek nå, helt ok, men ikke sånn megabra! God aktivitet når tankene skal holdes på avstand da^^

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter du på playstation network? Jeg heter lolapagola. Du kan bare adde meg, så kanskje er vi online på red dead samtidig en gang :D

Kan ikke teste ut playstation network før i januar :angry: For vi har tydeligvis brukt opp kvoten vår (bare tull, eneste vi gjør på nett er å surfe på diverse nettsider...), så hastigheten er så dårlig at vi knapt kommer oss inn på ei nettside :huh: Men jeg adder deg når hastigheten er normal igjen! Forøvrig var red dead et genialt spill! Så takk for tipset :jump: Jeg drepte en sånn random fyr da og fikk et rent mareritt utav det og ble til slutt drept :blink:

Alle spillene er forøvrig prøvd nå og favorittene er disse:

Red dead redemption

Istid

Alice - Madness returns (fantastisk genialt spill! Bør prøves! Blod og gørr overalt, men helt fantastisk story og alt)

Ratchet and Clank

GTA

Resten var sånn helt ok, men ikke noe å skryte noe særlig av!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du likte det! :D beste spillet jeg har spilt noen gang iallefall. Håper rockstar games har noe annet digg på lurt snart :D *sjekke*

Forresten burde du bare ta og samle urter når du kommer over dem, er noen oppdrag etterhvert hvor du trenger endel, og er sååå kjedelig å ri rundt å lete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du likte det! :D beste spillet jeg har spilt noen gang iallefall. Håper rockstar games har noe annet digg på lurt snart :D *sjekke*

Forresten burde du bare ta og samle urter når du kommer over dem, er noen oppdrag etterhvert hvor du trenger endel, og er sååå kjedelig å ri rundt å lete :P

Ja jeg elska det, helt min type spill! Mitt favorittspill over alle har alltid vært shadow of the colossus, men red dead ligger nok på en delt førsteplass der nå, kjenner jeg :D

Takk for tipset! :D Visste ikke at man måtte samle sånt heller jeg! Og ja, jeg hadde blitt gal om jeg måtte ridd rundt i området og lett :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...