Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp meg med engelsk kennelnavn


KristinR
 Share

Recommended Posts

EI venninne av meg får en engelsk boxerimport i januar. Kullet har "sjokolade og søtsakernavn". Som et eksempel skal en av valpene hete "kennel" Chocky Wocky Doo Dah som er en engelsk konfektbedrift eller noe.

Oppdrettere har sagt at kjøper gjerne må komme med forslag på navn som spiller på søtsaker. På engelsk, men kanskje en norsk søtsak om dere forstår? Troika eller noe som er lett å uttale på engelsk. Oppdretter har sagt at det gjerne må være et helnorsk navn men vi (kjøper) vil gjerne at det iallefall kan uttales på engelsk.

Navnet må være "catchy" og klinge litt.

Kom igjen, her trenger vi hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt her er ikke godis laget i norge,eller har norske navn,men jeg slenger det ut for det.

*Dundermix

*Happy cola

*Tutti Frutti

*Dragster

*Bon Bon

*Knott

*Happy Chews

*Center

*Marabou Breik

*Marabou Co-Co

*Bugg

*Soho

*Kvikk Lunsj

*Minde Bit-Bit

*Melody Pops

*Bixit

*Dent

*Ifa

*Gomp

Der stoppet det opp for meg akuratt nå :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten smak av Norge, Freia - Small taste of Norway?

Det blir riktigere å kalle han Little taste of Norway eller min favoritt: Tiny Taste of Norway. :lol: Da får dere alitterasjon også, og det klinger jo alltid bra.

Og heter det ikke også "et lite stykke Norge?" Da kan han jo hete Little Piece of Norway, men når taste er med, vil jo flere skjønne at det dreier seg om noe spiselig. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir riktigere å kalle han Little taste of Norway eller min favoritt: Tiny Taste of Norway. :lol: Da får dere alitterasjon også, og det klinger jo alltid bra.

Og heter det ikke også "et lite stykke Norge?" Da kan han jo hete Little Piece of Norway, men når taste er med, vil jo flere skjønne at det dreier seg om noe spiselig. :)

Little blir jo lille blir det ikke? Mens small er liten?

Og jo, det heter et lite stykke Norge, men jeg måtte omskrive det slik at det passer med godistemaet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir riktigere å kalle han Little taste of Norway eller min favoritt: Tiny Taste of Norway. :lol: Da får dere alitterasjon også, og det klinger jo alltid bra.

Og heter det ikke også "et lite stykke Norge?" Da kan han jo hete Little Piece of Norway, men når taste er med, vil jo flere skjønne at det dreier seg om noe spiselig. :)

Glimrende SandyEyeCandy!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...