OlavEmil Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Haha, vær så god! Jeg forguder den sangen her og det er denne sangen jeg sovnet til sammen med min kjære for første gang. Så denne skal vi spille i kjerka, samma hvor ironisk det er. :lol: Ei gravferd for singellivet . Siter
soelvd Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 :lol: Ei gravferd for singellivet . Haha.. :lol: Så skal vi spille denne når vi gravlegges (ja, naturligvis skal vi dø samtidig, ingen av oss skal sitte igjen alene): (Og ellers har vi det bare bra her, takktakk.. ) Siter
Bård Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Haha, vær så god! Jeg forguder den sangen her og det er denne sangen jeg sovnet til sammen med min kjære for første gang. Så denne skal vi spille i kjerka, samma hvor ironisk det er. Haha.. :lol: Så skal vi spille denne når vi gravlegges (ja, naturligvis skal vi dø samtidig, ingen av oss skal sitte igjen alene): (Og ellers har vi det bare bra her, takktakk.. ) Det kunne vært en interessant tråd: Hvilke sanger skal/har du spilt i bryllupet, og hvilke skal spilles i den begravelse? Siter
soelvd Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Det kunne vært en interessant tråd: Hvilke sanger skal/har du spilt i bryllupet, og hvilke skal spilles i den begravelse? Done.. Siter
Rubin Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Må bare ta med denne sangen siden den får meg i så julestemning at det nesten er fælt;) Siter
OlavEmil Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Det kunne vært en interessant tråd: Hvilke sanger skal/har du spilt i bryllupet, og hvilke skal spilles i den begravelse? JA . No har det vel forsåvidt vore nemnt før, men vi hadde altså kyrkjeorgelversjon av kjenningsmelodien til barnetvserien Flukta frå Dyreskogen: Red.: Ja, i bryllaupet vårt, altså. Gravferda er ikkje heilt ferdig planlagt enno... Siter
Bård Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Dersom du liker litt dystopisk 60/70-tallsrock anbefaler jeg denne: Siter
Guest Gråtass Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 Dixiechicks, toad the wet sprocket, danielle dax, michelle schocked, emmylou harris, sugerland også bruce springsteen! Men jeg liker også Henry rollins, panthera, metallica, cc cowboys, anne grete preus og janis joplin, bare for se spennvidden da. Egentlig liker jeg det meste uten synth og lang ekkel lyd jeg Siter
Gåsa Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Skrevet 14. Desember 2011 JeanetteH:takk for påminelsen om fever ray!lenge siden har hørt på de nå!Må dra for kjøpe plata på fredag nå! Om du ikke har hørt om de er Lamb virkelig et band du kanskje kommer til like;) Ellers går det mye i nyeste Pj Harvey plata her. 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Alice Cooper (sånn 90 og bakover), W.A.S.P., Pantera, Ozzy Osbourne, Black Sabbath og AC/DC, kort og greit Jeg elsker hard rock, puddelrock, shock rock, all slags rock Siter
Bananen Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DKbPUzhWeeI Siter
Recommended Posts