Teserere Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Er det flere her som har den store flaxkalenderen? Jeg ble veldig skuffet da jeg skulle åpne luke nr 7 igår og ikke fant den Jeg har lett og lett, men den er ikke der. Etter telling har jeg kommet frem til at kalenderen bare har 23 luker! Flere som mangler en luke?? Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 SI ifra til Flax om det, ,kanskje det er en produksjonsfeil? Siter
Teserere Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Jeg har sendt mail ja Håper på et par flaxlodd i erstatning Hehe, uflaks ja! Siter
SoppenCamilla Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Neidaaaa. Den er der! Jeg åpna mamma sine i dag, hun hadde ikke åpna siden 5.! Den er bare SYKT teit plassert, sånn MIDT i en hvit strek. Jeg har den ikke her nå, for jeg er ikke hos mamma lenger, men den er liksom litt midt på, så litt ned, og inni en hvit strek, og akkurat i den hvite streken, så står sjutallet! 1 Siter
Kjerstii Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Jeg sleit også med å finne den, men der er der ja! Den er rett over luke 22 Siter
Teserere Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Haha, kan jeg virkelig ha oversett den? Jeg er sikker på jeg lette i 10 minutter Både før og etter jobb! Må sjekke enda en gang når jeg kommer hjem fra jobb da! 1 Siter
Henriette Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Vi selger desse, og ja de ligger på en veldig dum plass Norsk Tipping er klar over det og har sendt ut melding til kommisjonærer om hvor luken ligger i tilfelle folk lurer:P leta vel selv 5 min før jeg fant den 1 Siter
MarieR Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Haha, her hjemme sto vi også å lette etter den i går, og jeg fant den til slutt, men den var virkelig ikke enkelt å se. Siter
Jeanettee Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Leita kjempe lenge jeg og, måtte få samboern til å se etter den for jeg fant den ikke Siter
OlavEmil Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Haha. Eg leitte òg lenge før eg fann nr. 7, og byrja som deg å telle ruter, men eg fann han til slutt. No er dette kona mi sin kalender, men eg såg at luka ikkje var opna då eg skulle leggje meg altfor seint, så då fann eg ut at eg kunne gjere det. Det var kanskje ein grunn til at han sto uopna . Siter
Recommended Posts