Siri Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Ja? Hva annet er Casa DeepEyes da? Blaze mener iallefall at vi er adelig, og jeg har jo litt blått blod fra Rosendal Ja, det er noe riktig royalt over dette altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Ja, det er noe riktig royalt over dette altså Også får jo dette kullet ett litt kongelig tema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Jeg tuller ikke! Jeg SER at hun vokser for hver time nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Haha, hun byr på seg sjøl, det skal hun ha, Talliban! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Hun begynner å se mellespreng ut stakkar! Kanskje valpene er i ferd med å legge seg nedover? Dette blir en spennende helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Haha, hun byr på seg sjøl, det skal hun ha, Talliban! Haha! Fiine magen sin det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Synes ikke egg på røntgen? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Hun begynner å se mellespreng ut stakkar! Kanskje valpene er i ferd med å legge seg nedover? Dette blir en spennende helg! Ja det sprenger på nå, jeg sjekket ene patten for å se om det faktisk var kommet melk og det syns hun var litt au. Så håper de kommer ut snart Synes ikke egg på røntgen? Tydeligvis ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Spennende og se når de kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Hun har blitt stor ja! Dette blir spennende og jeg gleder meg til å følge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Intet nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Synes ikke egg på røntgen? Hvis ikke det er de små hvite prikkene som Kang så på bildet?? Da kan det bli en del valper da ja.. noen særdeles små (blir agility-ekornene det, de går garantert under minstehøyden!) Da venter vi da. Men de kommer garantert ikke mens Jeanette er hjemme og egentlig skulle noen ærend men tør ikke gå fra Talli (men hvis Jeanette våger seg ut på noen lyn ærend så kommer de med en gang - for slik er nemlig naturen ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Da er det bare å stikke fra noen ærend da, Jeanette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Talli, Talli, kom igjen! Fød noen babyer i en fei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 TjukkeTalli Jeg syns dette er kjempespennende sådan! Skulle ønske jeg kunne vært med å sett valpefødtselen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 TjukkeTalli Jeg syns dette er kjempespennende sådan! Skulle ønske jeg kunne vært med å sett valpefødtselen Jeg også! Sett opp live-stream fra valpekassen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 TjukkeTalli Jeg syns dette er kjempespennende sådan! Skulle ønske jeg kunne vært med å sett valpefødtselen Jeg også! Sett opp live-stream fra valpekassen! Det er jeg nok ikke teknisk nok til Men om alt er bra så skal jeg ta å filmen litt og legge ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Det er jeg nok ikke teknisk nok til Men om alt er bra så skal jeg ta å filmen litt og legge ut. Det er sikkert noen som melder seg frivillig til å komme å ordne det for deg Hørres bra ut med litt filming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Jeg drømte at Talli fødte i natt. Først en tispe som det ikke var råd å få liv i, så en tispe til. Deretter en hvit gjeterhund og resten hanner. Jeg ble så lei meg for jeg fikk ingen valp, men så fortalte noen at kanskje hun ene (Tonje eller et eller annet) sikkert ikke måtte ha tipse allikevel sånn at jeg kunne få den. For egentlig ville ikke Jeanette gi den til henne, selv om hun hadde gitt den allerede da. Neida så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Jeg drømte at Talli fødte i natt. Først en tispe som det ikke var råd å få liv i, så en tispe til. Deretter en hvit gjeterhund og resten hanner. Jeg ble så lei meg for jeg fikk ingen valp, men så fortalte noen at kanskje hun ene (Tonje eller et eller annet) sikkert ikke måtte ha tipse allikevel sånn at jeg kunne få den. For egentlig ville ikke Jeanette gi den til henne, selv om hun hadde gitt den allerede da. Neida så.... Ville ikke Jeanette egentlig gi tispa til meg..? Hvorfor ? Jaja.. får trøste meg med en dram! Eller ikke.. da er det nok bare å vente enda litt (du må jo være halvveis død av spenning Marvin!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Jeg tipper at de ikke kommer før natt til tirsdag, bare for å holde alle på pinebenken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Stakkars-stakkars valpespekulanter og co. Dere sover jo dårligere enn meg egentlig Men jeg fortalte Talli i dag at hun skal bli sånn kompetent mamma igjen, og fikk dette blikket: Hun er forøvrig på dag 62 første parring og dag 59 siste parring. Vært litt mer urolig i natt enn de andre nettene, men ikke noe store tegn på fødsel. Temperaturen har gått ned 0,2 C i forhold til de andre dagene, men det kan være helt tilfeldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Stakkars-stakkars valpespekulanter og co. Dere sover jo dårligere enn meg egentlig Men jeg fortalte Talli i dag at hun skal bli sånn kompetent mamma igjen, og fikk dette blikket: OMG the competent Mom! Simpelthen elsker det uttrykket altså - og når jeg ser det så forklarer det sååå mye om hvorfor Strider er som han er ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Jeg våknet i natt for jeg måtte sjekke her om det hadde skjedd noe. Også når jeg våknet i dag tidlig måtte jeg sjekke. Vente vente... Syns hun kan skynde seg litt, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Tonje, det var ikke deg altså. Det var ikke en sonis, men alle soniser visste hvem hun var. Jaja men hvor denne hvite gjeterhunden kom inn i bildet, kan man jo lure på Godt å se et oppdatert bilde av Talli nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts