Gå til innhold
Hundesonen.no

hvordan reagerer du noen sier noe styt om hunden din?


~Marlene~

Recommended Posts

det styggeste noen noen gang har sagt til meg anngåendes mine hunder var å kalle Aiwa(samojeden) for grønnlandshund.

Kan ikke si at jeg tar meg så mye nær av det, som regel så får jeg alltid beskjed om at de er jo sååå fine, hvordan klarer du å holde de så hvite??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..har vel ike opplevd det enda, men det var en episode der ei på skolen spredte ut rykte om at ask var agresiv..ble lei meg, men hevet meg over det. det var ikke sant heller..

så om noen snakker stygt om hunden min, svarer jeg like stygt tilbake :D

*this bitch bites back!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier 'drit og dra' så finner jeg på no annet. Driter i hva folk sier om bikkja mi, jeg liker lunah, og syns (selvfølgelig) hun er penest i hele verden.

Gidder ikke bli sur for no sånt. Om de derimot kommer med usanne utsagn om min hund, da blir're rabalder. :wink:

du sier mye selv og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før brydde jeg meg betydelig mer. Nå tenker jeg bare at folk som tror på tull andre sier må være like dumme som de som sier det. Så enkelt er det. Skjønner ikke hva som er vitsen med å shitsnakke andres hunder og treningsmetode.. Det blir bare for dumt. Jeg kan diskutere mitt, men om personen gidder jeg ikke å bry meg om hvordan trener og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken å den er delt i to. :P

Jeg husker jeg var på hundetrening for første gang også overhørte jeg instruktøren som sto og snaket stykt om Wilma til de andre, da ble jeg så lei meg at jeg gikk gråtende hjem :P (bor 15min unna). Blir også ganske sint for at alle på skolen går irundt og sier at Wilma er farlig, men det er hun jo ikke når de bjeffer når de går forbi henne er det jo ikke rart at hun bjeffer tilbake da. Men når venner og slikt sier "jeg hadde aldri kunne levd med en hund som sikler så gale" da smiler jeg bare og går bort til Wilma å gniker ansikte mitt mot hode hennes og sier "å det går så fint at, har ikke problemer med det jeg" og fortsetter og kose. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg veldig lite.

Folk får synes hva de vil. Det meste jeg hører er "ååååe så søøøøt!"

Men det var en gang jeg gikk forbi en gjeng med søppeltømmer menn. Og så sier han ene til han andre "der er jo sånn mopp som man vasker gulvet med" da snudde jeg meg og ga ham det killerblikket og da ble latteren hans fordt endret til hosting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg veldig lite.

Folk får synes hva de vil. Det meste jeg hører er "ååååe så søøøøt!"

Men det var en gang jeg gikk forbi en gjeng med søppeltømmer menn. Og så sier han ene til han andre "der er jo sånn mopp som man vasker gulvet med" da snudde jeg meg og ga ham det killerblikket og da ble latteren hans fordt endret til hosting :)

ja, han ble vell litt redd når han kom på at du kunne sende bikkja ettern :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke hørt noe stygt om Diego.

Absolutt alle jeg har truffet på har likt han. Hmm.

Men hadde de sagt noe så hadde jeg vurdert situasjonen.

Hadde nok ikke blitt så veldig irritert, for jeg VET han ikke er stygg. :)

Men engang sa noen at den forrige hunden min så ut som en rotte.

Hmm. Kan si jeg ble ganske så sinna da.

Svarte bare: Se på deg selv før du sier sånn.

Kan nevne han ikke ble blid da.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir fly forbanne for som alle andre mener jo jeg at Prinz er verdens vakreste. men heldig vis får jeg mange flere fine omentarer enn stygge. de jeg får er pga rasen, prinz er blanding av BC og Tervuren og jeg fikk høre det ikke var en helldig blanding osv. men de som sa det var bare VELDIG sjalu. så jeg bare lo av henne og viste henne prinz som er sinnsykt rolig snill og lydig til å være valp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...