Enits Skrevet 30. November 2011 Rapporter Share Skrevet 30. November 2011 Ja, jeg vil se julepynting og julestemning! Jeg kan begynne med noen dårlige mobilbilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 30. November 2011 Rapporter Share Skrevet 30. November 2011 Bare mobilbilder herfra også. Har ikke særlig med julepynt, for skal bort i julen uansett. Men her it goes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 30. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2011 koselig likte det lille treet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Julebilder herfra: Dyra må selvsagt ha sine egnejuleting. Voffen sin: Mjau sin: Gubben sin: Skal bare sjekke om det er noe godt: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Fineste adventskalenderen i verden! Beste mammaen, det 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Hvah! Det er jo ikke jul før om 22 dager! Hilsen tante Fiolett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Her er det ferdigpyntet til jul Kjøkkenet Stua 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Så tidlig dere pynter! Vi har lilla lys i adevensttiden ja, men det blir ikke pyntet her før lille julaften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Så fiiiint Riz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 *skammer seg litt over at vi ikke har noooe julepynt hjemme* Tror kanskje vi har en nisse et eller annet sted! Kan sette han ved inngangsdøra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Så tidlig dere pynter! Vi har lilla lys i adevensttiden ja, men det blir ikke pyntet her før lille julaften Enig! Vi har aldru pynta før lille julaften. Men her på vestlandet har jeg fått streng beskjed om at vi pynter 1. desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Vi har alltid pleid å pynte lille julaften. Nå skal vi ikke være hjemme i julen, så det lille jeg har av julepynt til rommet mitt er oppe. Synes det er superkoselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts