Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurasier Luna


carofo@online.no
 Share

Recommended Posts

Tusen takk! :D :D

Må jo skryte litt av frøkna mi idag. Vi var på valpeshow på Sinsen. Jeg hadde veldig små ambisjoner da hun var den yngste av tre eurasiere. Jeg ble utrolig overrasket og glad da vi fikk tildelt BIR! Rett etterpå var det tid for BIG finalen, og denne vant hun! :w00t: I BIS finalen var det vel 8 eller 9 (?) valper, og vi ble plassert som BIS4! Megastolt! Hun var utrolig flink og har et utrolig godt temperament.

Kritikk;

Pent hode og uttrykk. Velplasserte ører og øyne. Godt snuteparti med god hake. Pen maske. Velplasert skulder og godt forbryst. Kraftig hals. Vakker overlinje. Velvinklete ben med god beinstamme. Beveger seg lett og elegant fra alle sider. God pels for alder. Velvist og trivelig temperament.

Dommer: Steinar Balken

Edit: Da fikk jeg takk et bilde av snuppah!

luna45mnd-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Kanskje på tide med en liten oppdatering! Luna har blitt 8,5 mnd og en en veldig rolig og ikke minst snill jente. Hun er glad i alt og alle, og er kjempegrei på alle måter! I sin valpekarriere har hun fått 3 x BIR, BIM, BIG, BIG3 og BIS4. :D Nå blir det ikke noen flere valpeshow, veldig trist egentlig, syntes det er kjempekoselig!

luna7.5mnd.jpg

luna9mnd-lite+bilde.jpg

(Litt bakhøy fortsatt, men det kommer seg nok)

IMG_9853_5848.jpg

Koser seg veldig med pappaen sin da :D

IMG_9172_5114.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...