turbogutten Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Elias, korthåret chihuahua som straks blir 8 mnd. Var tiltenkt utstilling men har vel funnet ut at han passer bedre til agility, så vi skal begynne å trene ordentlig når han blir ett år også får man se om han starter i noen konkurranser. Han bor for tiden hos min bedre halvdel på landet og stortrives der. 1 Siter
Jonathan Malm Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Väldigt fin Chihuahua, mycket välskapt huvud och frontparti. Siter
Cecce Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Så pen han er! Kjempe vakker gutt Siter
Lola Pagola Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Han ser skikkelig flott ut! Hvorfor ikke utstilling? Siter
Mirai Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Han ser veldig fin ut, jeg liker at øynene ser sunnere ut enn på mange andre Chi's jeg har sett Siter
turbogutten Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Takk dere, ikke utstilling da han er en god del for lang i ryggen og litt kort på beina og har litt skjevt bitt og litt sånn forskjellige småting Så han er bare en ordentlig kosegutt Siter
Recommended Posts