simira Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Gubben har endelig lagt opp noen av bildene han har tatt siden i sommer. Her er noen av juvelene. Alle bildene © Tollef Fog Heen Sjekker hagen Er ikke dette en kjekkas, så vet ikke jeg! Stille opp? Hva mener du? Odin har fått øye på noe: Der var du ja! "Dugnad" hos svigerfar i sommer, Odin ligger på trammen og nyter sola mens andre jobber: Mens Kovu er helt utslitt etter å ha gravd opp svigermors blomsterbed! (eller, var det kanskje de tømte kompostbingene?) Nevø Erik var også med på dugnad, og vil ha litt pausekos av Odin: 1 Siter
simira Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2011 På stranda på Nesodden: Siter
Malamuten Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Så fine Likte skikkelig godt uttrykket på Kovu Siter
LinL Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Kovu er jo en gudegave! og Odin er nok den fineste dsg'en jeg har sett (bortsett fra maja da..). akkurat sånn som jeg tenker en dsg skal se ut. Flotte gutter du har! Siter
Enits Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Enig, en flott dsg og wow, kovu var lekker!! Siter
Recommended Posts