Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegaver


Stueloff
 Share

Recommended Posts

Jeg gir ikke julegaver til hunder jeg heller Fannhvit. :P

Eller, de får både pinnekjøtt, kalkun, ribbe og annet godt i løpet av julen, samt at vi tilbringer julen på hytten vår på fjellet hvor de får massevis av tur, så jeg tenker at de blir fornøyde likevel jeg. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får de bringkobbel og merkebånd til spor :lol:

Ellers har Amira alltid vært veldig flink til å kjøpe fine gaver til meg også. Ifjor fikk jeg dunjakke av Amira! Hehe

Det er rart det der! Jeg får også veldig fine gaver av Chessea. Flinke hunder vi har altså. :)

Chessea.. burde ikke ønske seg no! Hun har altfor mye. Men det kan jo hende julenissen synes hun burde få litt tørrfisk under treet i hvertfall. Det får hun hvert år. Hun får pakke opp selv og lukte seg fram til riktig gave. Det er moro for oss, hverdags for henne.

Den hunden har så mye ting at det nesten er kvalmt :P Sånn er det når man jobber i dyrebutikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka får julekalender av mammaen min hvert år :heart:

Også får hun julegaver på julaften, av både hundevenner, mine venner og min familie.

Hun er også flink til å gi bort julegaver, iår har vi bestilt noen ganske kule halsbånd på e-bay til noen av hundene, blir gøy å høre reaksjonene til eierene :)

Av meg så tror jeg det blir et DYRT skinnhalsbånd som jeg har sett på, men hun trenger egentlig dekken også, men det kan jeg kjøpe på nyåret...

Hva jeg får av Chicka vet jeg ikke, det ordner alltid mammaen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...