SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 En kompis spør meg hva dette er for noe: Jeg synes den ser ganske så manipulert ut, men han sier at kilden er kjent for å være pålitelig. Ka dokker trur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kan likne litt på ein tibetansk mastiff. Det er enkelte av desse som har ganske bra manke. Men denne var då voldsom... Mogleg han har vore (u)heldig med biletet og treft akkurat på ei rørsle som har slengt opp all pelsen på ein unaturleg måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Vil tro det er en tibetansk mastiff. http://www.dogbreedworld.com/dogs/tibetan_mastiff/tibetan_mastiff_7.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 (endret) Enig, det er nok tibetansk mastiff. Edit: Hvis du googler det, så ser du at de kan være ganske ekstreme. Edit2: Fant til og med ditt bilde, et stykke ned på google bildegreie. Endret 16. November 2011 av SoppenCamilla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 JEG tror det et Udyret fra "skjønnheten og udyret" (tegnefilmen). Det likner! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kan likne litt på ein tibetansk mastiff. Det er enkelte av desse som har ganske bra manke. Men denne var då voldsom... Mogleg han har vore (u)heldig med biletet og treft akkurat på ei rørsle som har slengt opp all pelsen på ein unaturleg måte. Vil tro det er en tibetansk mastiff. http://www.dogbreedw...n_mastiff_7.jpg Gode forslag, var noe sånt jeg trudde. Og ja, det ser jo ut som bikkja er i sprang, så manken flagrer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Fine hundar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Den var jo stilig Men ser for meg mye pelsstell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Tibetansk mastiff ja, med mastiffhode istedenfor chowchowhode Herlige hunder, men aaaaaaltfor mye pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts