Cecilief Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Heia Jeg er ei jente på 21 år, eom elsker alle dyr. jeg har en gordin setter på 3 år, snart 4:) Han er så nydelig:) han elsker å kjører bil Kommer mer om han og bilder snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Hei og velkommen! Kjekt med flere settereiere her. Jeg hadde gordon setter selv for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Hei og velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilief Skrevet 15. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts