Gå til innhold
Hundesonen.no

Når og hvor kan vi få unna LP1-debuten vår?


Ia
 Share

Recommended Posts

Da jeg og Tinka trente litt i dag, for første gang på alt for lenge, kom jeg på at jeg lovet sonen å starte klasse 1 etter sonenmesterskapet. Det har vi jo ikke gjort :icon_redface:

Så nå er det vel på tide å vurdere det snart. Tenker kanskje i desember en gang. Skal på kurs helgen 16.-17., så etter det hadde jo vært fint. Før hadde forsåvidt vært fint det og, så jeg vet hva vi må jobbe med. Jeg bor i Ytre Enebakk, så alt rundt Oslo er fint. Kjører ikke bil, så en bonus hadde det jo vært om noen soniser skal på noe og vil plukke oss opp et sted på veien.

Jeg har ingen peiling. I det hele tatt. Jeg vet ikke når det er konkurranser, eller hvilke man "burde" stille på, eller om i det hele tatt spiller noen rolle. Jeg vet at man finner oversikt over konkurranser på nkk sine hjemmesider, men jeg vil mye heller spørre her.

Dette ble veldig dårlig og kronglete formulert. Tilgi meg, jeg er litt sliten. Kort sagt: Jeg lurer på om det er noen lydighetskonkurranse hvor vi kunne debutert i desember en gang, ikke alt for langt vekk fra oslo :aww:

119.jpg?w=500&h=334

maren1.jpg?w=500&h=333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er oversikten over alle konkurranser. Velg "Lydighet" på type, også må du velge årstall (2011 eller 2012).

http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=304

Det er dessverre ingen flere LP-konkurranser dette året etter NKK Lillestrøm i slutten av november. Det er alltid en ganske lang konkurranse-pause rundt jul og nyttår. Neste i Oslo-området er ikke før slutten av februar! Etter det er det masse konkurranser hver eneste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Sitter her og lurer på om vi våger Lillestrøm. Hadde vært veldig kjekt å komme på kurs med litt flere erfaringer, ha noen meninger om hva som må skjerpes... Der jeg er nå blir det liksom bare som å fortsette der vi slapp i september :lol:

Noen soniser som skal, kanskje? Er litt mer aktuelt da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm har vel gått ut?

Ellers syns jeg stevnet i Flateby på nyåret er ganske bra :) Det har vel pleid å være i februar tror jeg?

Flateby pleide å ha stevne i januar, men det er ikke på terminlisten for 2012. Første stevne på Østlandet neste år er NKK Bø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å starte klasse 2 igjen på Lillestrøm :) Men Lillestrøm er kanskje ikke beste plassen å debutere! veldig stort, trangt, mye forstyrrelser og mange hunder, samt inne i hall! hehe ;) Kanskje en eier som er litt ekstra nervøs?

Men gå på terminlista til NKK :) Du finner garantert noe i desember januar? :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gå på terminlista til NKK :) Du finner garantert noe i desember januar? :) Hehe!

Som vi svarer lenger opp vi som faktisk HAR sjekket terminlista - første stevne på Østlandet i 2012 er NKK Bø 18.-19. februar.

Det siste LP-stevnet i 2011 er NKK Lillestrøm, hvor fristen har gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg vurderte å starte klasse 2 igjen på Lillestrøm :) Men Lillestrøm er kanskje ikke beste plassen å debutere! veldig stort, trangt, mye forstyrrelser og mange hunder, samt inne i hall! hehe ;) Kanskje en eier som er litt ekstra nervøs?

Men gå på terminlista til NKK :) Du finner garantert noe i desember januar? :) Hehe!

Totalt OT, men var det du som gikk med en Dalmatiner som het Nico/Niko i Trondheim i slutten av september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...