Gå til innhold
Hundesonen.no

Montis videotråd


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Monti gjør så mange rare ting og vi er flinke til å fange det på kamera ofte. Så da får vi lage en videotråd. Dagens rare triks:

Valpen er fire måneder. Han skal lære at det er kjempegøy å trene. Hvordan skal du få inn fokus og fremdrift, hvis du lærer han at dette er drit kjedelig? Det er jo din entusiasme som smitter på ham o

I dag har vi hatt en økt på fem minutter. Lot han herje litt i hagen først et par minutter, når han kom inn var han i fyr og flamme. Kanskje burde vi bli flinkere til å omfavne de øyeblikkene. Herjet,

Bare et lite tips med tanke på dette med motivasjon og arbeidsglede. Du utviser ikke akkurat enorme mengder med det selv her på videoen, så da er det kanskje ikke rart om hunden detter ut innimellom?

Må bare signere det her!

Jeg kan ikke mer enn de som allerede har gitt deg mye tips og råd, men mitt råd til en som slet med lite motivert hund, ville først og fremst vært å være veldig glad og ivrig på treninger selv. Du viser ikke stor treningsiver på noen av filmene du har lagt ut. Lek og tull mye, rull rundt på bakken, kryp på alle fire osv. :) Jeg brukte hvert fall veldig lang tid på bare å leke og tulle før jeg begynte med trening. Vi trente sitt og ligg, men på "tull". Deretter var hun helt i fyr og flamme når vi skulle trene, og det har holdt seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare signere det her!

Jeg kan ikke mer enn de som allerede har gitt deg mye tips og råd, men mitt råd til en som slet med lite motivert hund, ville først og fremst vært å være veldig glad og ivrig på treninger selv. Du viser ikke stor treningsiver på noen av filmene du har lagt ut. Lek og tull mye, rull rundt på bakken, kryp på alle fire osv. :) Jeg brukte hvert fall veldig lang tid på bare å leke og tulle før jeg begynte med trening. Vi trente sitt og ligg, men på "tull". Deretter var hun helt i fyr og flamme når vi skulle trene, og det har holdt seg slik.

Innlegget du siterer svarte jeg på over :) Filmene vi filmer er for å hjelpe oss som trener, derfor filmer vi bare sånn type øvelser, ikke alt "tullet" rundt. Kanskje vi bør filme når vi leker mellom øktene :)

Takk for tips :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...