FruSusanneKGulliksen Skrevet 10. November 2011 Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Jeg ser når jeg er ute med Tika og hun er i langlinen at det er ubehagelig med halsbånde, og i tillegg klarer hun å vri det av seg. Greit med Halsebånd når det bare en rask tur ut for å tisse, men når vi skal være ute litt, kunne det hvert greit å brukt sele på henne i steden for ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. November 2011 Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Det er ganske normalt å bruke sele isteden for halsbånd, så det kan du trygt gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruSusanneKGulliksen Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Da stikker vi å kjøpe det i morgen Bor 3 min gå av stand til dyrebutikken Blir nok mye bedre for henne. Hun har det ikke på seg ellers, tar det av når vi kommer inn, for det sikkert ikke noe godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 10. November 2011 Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Etter et uhell hvor jeg tråkket på langlinen til Terho ved bruk av halsbånd ble det sele med en gang. Han hylte ganske godt for å si det slik, og med sele stopper han bare opp om jeg ved et uhell tråkker på den også. For ikke å glemme at jeg noen ganger må tråkke på den om han får for seg å stikke av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruSusanneKGulliksen Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Er det jeg opplevde også at jeg fikk tråkket på den, og det var ikke godt. Så tenkt i hele dag at kanskje ha på sele rett og slett. Er nok tryggest når vi rusler i gata her også rett og slett. For fort gjort er hun kommet seg løs hun, den luringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. November 2011 Rapporter Share Skrevet 10. November 2011 Vi bruker konsekvent sele når han går "fritt" på tur, etc. Altså når hanikke jobber. Når han jobber bytter vi over til halsbånd - og bytter tilbake når han er ferdig. Samme gjelder å trene på å gå fint i bånd feks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts