elinebj93 Skrevet 6. November 2011 Rapporter Skrevet 6. November 2011 Hei. Jeg har bare ett par spm ang trening. Jeg hadde border collie for 6 år siden, men da bodde vi på landet, og den hadde mulighet til å gå fritt. Nå har jeg en border collie som akkurat har blitt 7 mnd. Hvordan er det lurt å trene han? Han kan: - innkalling inne -sitt -ligg -helt ned Jeg pleier også å ha med han på en times tur hver dag, men etter 5 min rohet når han kommer hjem, så er han i full kjør igjen. Er dette kun fordi han er valp, eller er det sånn border colliene er? Siter
Malamuten Skrevet 6. November 2011 Rapporter Skrevet 6. November 2011 Det er sånn border collie er. En BC må bruke hodet sitt en del, helst hver dag, og i tilegg gå en god tur. En times tur for en border collie er ikke i nærheten av og være nok. Siter
Kristiin Skrevet 6. November 2011 Rapporter Skrevet 6. November 2011 Gi han hjernetrim, tren litt lydighet med han, lær han ny triks. Siter
Recommended Posts