Gå til innhold
Hundesonen.no

Bur og fly


idaa.sp
 Share

Recommended Posts

Hei!

Er det noen som vet om noen selskaper som leier ut bur til hund i lasterommet?

Har hørt med sas og norwegian og de har kun bur de selger. Og de er jo veldig dyre.. :thumbsdown:

Eventuelt noen som bor i nærheten av gardemoen som har et bur jeg kan låne. Jeg skal fra Olso til Kristiansund med hunden. Da kan jeg sende buret nedover igjen med posten, dette betaler så klart jeg. Tror det blir rundt 300kr å sende det nedover igjen. Så det er mye billigere å gjøre enn å kjøpe et da jeg ikke kommer til å fly noe mer med hunden. :P

Det er forresten en schæferhund på 8mnd :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne "Flybur til leie" på finn.no (er ikke så flink med mål og sånn ;) ). Det kan jo også være en mulighet å kjøpe et brukt bur for så å selge det videre når du har kommet til Kristiansund :)

Blir dyrt om jeg skal leie, får da må jeg jo betale porto frem og tilbake. Som er 300 en vei... Å vil unngå å kjøpe et, da de ikke er alltid så lett å selge, og detter en del i pris når det er brukt. Men det er jo absolut en mulighet.

Men håper virkelig jeg får låne et av noen snille på hundefolk hundesonen. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...