Gå til innhold
Hundesonen.no

Veterinær oslo nord, god på munn/svelg


Recommended Posts

Kan noen gi meg tips til en god veterinær, som kan hjelpe meg å finne ut hva som plager Ulven? Hun viser tegn til ubehag, som er forenelige med munn/halsproblematikk (tygger tomy/skjærer tenner, tidvis kvalme, dårlig ånde, kraftig gressbeiting, tidvis "gniing" av hodet)

Vi fikk utført tannrens i mai, uten anmerkning for øvrig, men noe har tydeligvis skjedd siden den tid.

Jeg er nyinnflyttet til området og står på bar bakke når det kommer til flinke veterinærer i området, så jeg er litt rådvill. Og veldig takknemlig for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til spesielt gode på munn, men kan gjerne anbefale Grorud dyreklinikk og Sinsen dyreklinikk. Hvis du søker på "veterinær Oslo" eller noe sånt så er det et par-tre tråder om lignende anbefalinger her. ;)

Tok sjansen på å starte en ny tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Groruddalen Dyreklinikk til det meste.

Det holder til på Stovnersenteret, og jeg har vært veldig fornøyd med alt hittil..

Jeg begynte å bruke de for 4 år siden, og har vært der en god del ganger, blant annet for å få utført en stor operasjon på Pan, samt til småting som tanntrekking på Aradia som valp.

Hvordan kompetansen på det forespurte området er vet jeg ikke, men jeg ville selv tatt turen dit i første omgang ihvertfall.

Og det til tross for at jeg bor i gangavstand fra Oslo Dyreklinikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...