Synnikken Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Hector og meg er påmeldt utstilling til stord den 12 November, men vi vet ikke om vi kommer oss dit. Er det noen her inne som skal til denne utstillingen på LØRDAGEN som har plass til Hector i ett lite bur og meg? Betaler selvfølgelig for bilen på fergen ene veien og litt bensinpenger. (Vi bor i Fana i Bergen) Hilsen Synnøve & Hector Siter
Trulte70 Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Du har feil rase Vi skal nedover søndagen, så da kunne du fått sitte på.... Siter
soelvd Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Hector og meg er påmeldt utstilling til stord den 12 November, men vi vet ikke om vi kommer oss dit. Er det noen her inne som skal til denne utstillingen på LØRDAGEN som har plass til Hector i ett lite bur og meg? Betaler selvfølgelig for bilen på fergen ene veien og litt bensinpenger. (Vi bor i Fana i Bergen) Hilsen Synnøve & Hector Finner du ingen og kan komme deg til Os og ferja selv kan jeg hente deg på andre siden.. Siter
Synnikken Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2011 Finner du ingen og kan komme deg til Os og ferja selv kan jeg hente deg på andre siden.. Kommer meg alltids til os. Pappa sier han kan kjøre meg, men at han ikke kan ta seg tid til en hel dag på stord! Du er en KNUPP! skal SELVFØLGELIG få bensinpenger og jeg betaler parkering! edit: Jeg har oppmøte 11, når tenkte du å være der? Er på plass når du kjører! Siter
soelvd Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Kommer meg alltids til os. Pappa sier han kan kjøre meg, men at han ikke kan ta seg tid til en hel dag på stord! Du er en KNUPP! skal SELVFØLGELIG få bensinpenger og jeg betaler parkering! edit: Jeg har oppmøte 11, når tenkte du å være der? Er på plass når du kjører! Har du tenkt å bli til søndag eller hjem igjen lørdag forresten? Jeg skal stå i kiosk kl tolv så jeg må bare være tilbake til det. Jeg kan noen triks, så penger til parkering trenger jeg i alle fall ikke Du kan jo legge meg til på facebook feks? Anette Haugestad, Montien som profilbilde Og har du ikke facebook så sender jeg deg en PM med nr Siter
Synnikken Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2011 Har du tenkt å bli til søndag eller hjem igjen lørdag forresten? Jeg skal stå i kiosk kl tolv så jeg må bare være tilbake til det. Jeg kan noen triks, så penger til parkering trenger jeg i alle fall ikke Du kan jo legge meg til på facebook feks? Anette Haugestad, Montien som profilbilde Og har du ikke facebook så sender jeg deg en PM med nr done! Siter
Recommended Posts