Gå til innhold
Hundesonen.no

Triks!


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Kameraet mitt gikk tom for strøm, så fikk bare tatt noen få bilder... :)

Vicky hiver seg på musematta mens hun knurrer fornøyd

musematte14oy.jpg

Hit med go`biten muttern. Hvis ikke blir jeg sur!

musematte29ib.jpg

Jeg kan også vinke

vinke3ef.jpg

Rullerundt. Nå er jeg så feit for tiden at det går ikke fort!

rullerundt10af.jpg

Det er så morro å rulle! Men jammen må jeg gå ned noen kilo!

rullerundt29vf.jpg

Kommer fler når jeg får ladet opp kameraet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink :D hvorfor omplassert?

Hun var hyperaktiv (hadde for mye tyroxin i blodet - stress/aktivitetshoromon) , og jeg hadde ikke nok tålmodighet, ressurser eller lyst til å jobbe med henne. Jeg gikk og var sint på henne hele tiden, jeg var en blodig urettferdig leder. Så jeg valgte å gi henne til noen som hadde lyst og tid, det var det hun fortjente. Hvis de nye eierene velger å gi henne tilbake (de har hatt henne i 8 mnd så det er lite sannsynlig) så er jeg klar for å gi henne en ny sjanse, for nå jeg vet jeg hva jeg ikke skal gjøre og hva jeg burde gjøre. Men det er for seint å være etterpåklok.. :/ Savner henne fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var hyperaktiv (hadde for mye tyroxin i blodet - stress/aktivitetshoromon) , og jeg hadde ikke nok tålmodighet, ressurser eller lyst til å jobbe med henne. Jeg gikk og var sint på henne hele tiden, jeg var en blodig urettferdig leder. Så jeg valgte å gi henne til noen som hadde lyst og tid, det var det hun fortjente. Hvis de nye eierene velger å gi henne tilbake (de har hatt henne i 8 mnd så det er lite sannsynlig) så er jeg klar for å gi henne en ny sjanse, for nå jeg vet jeg hva jeg ikke skal gjøre og hva jeg burde gjøre. Men det er for seint å være etterpåklok.. :/ Savner henne fælt.

ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lærer man hunden å vinke?

Jeg lærte Kali først High five. Så begynte jeg å ta håndenen lengre og lengre vekk . Så skiftet jeg kommandoen til hade. Men jeg tok fremdels opp hånden slik at hun visste hva hun skulle gjøre. Så nå kan jeg stå langt vekke å si hade, bare jeg tar opp hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...