Monica123 Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Heisann Er det noen som kunne tenke seg et lite treff/trening på Berskau evt Eknes banen på Torsdag eller fredag? Klokke slett kan man jo komme tilbake til hvis det blir noe respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Fredag ettermiddag/kveld? Da kommer vi fra Ås og kan være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 25. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Fredag kveld går greit for meg bare det ikke blir for sent da skal jeg sjekke litt rundt hvor det er lys på banene rundt omkring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Fredag kunne sikkert gått for meg altså, torsdag passer nok dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Jeg kommer sikkert jeg også, tror det passer på fredag kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Wihi! Fredag kveld Mine trenger trening! Klokka når? Og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Når på fredag kan folk da? Jeg skal sjekke om det er lys på berskau eller eknes hvis det ikke er det vet jeg det er lys på solbergbanen ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg kan etter klokka 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Skal vi si seks da? Passer det alle? Ser ut som om vi må ta det på Solbergbanen da det ikke er lys på berskau eller eknes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Veldig fint! Er solbergbanen denna plassen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 18.00 er fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Veldig fint! Er solbergbanen denna plassen her? Jepp helt riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Nettet mitt altså, jeg gir opp kartet! Er det der det var treff i vinter? Jeg skal satse på å komme jeg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Æsj jeg jobber jo til 2100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Nettet mitt altså, jeg gir opp kartet! Er det der det var treff i vinter? Jeg skal satse på å komme jeg å Marianne ja nesten,men du kjører forbi Kiwi også ser du hallen og banene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Ble det kl 1800 idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Jeg kommer ikke alikevel. Java er syk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 (endret) Jeg kommer ikke alikevel. Java er syk... Uff da Du får ønske henne masse bedring! Da hopper jeg ut av sofaen jeg, er vel avgårde om noen strakser.. bare sjekke trafikken kanskje EDIT: Og det var en dumsmart idé.. går innmari trådt... må rett og slett bare se an om det løser seg opp. Orker ikke å sitte i kø en time for å komme meg til Drammen (er liksom fredag og jeg er ørsliten fra før). Gir beskjed dersom jeg drar. Endret 28. Oktober 2011 av Siri Eveline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts