simira Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Som tittelen sier, jeg ønsker å komme i kontakt med noen som er eller har vært fosterforeldre, eller folk som selv har vært i fosterhjem. Er jo en del folk på forumet her, så noen har kanskje litt kjennskap til dette? Send meg en PM eller mail på [email protected] Siter
tm100008 Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Hvorfor? En liten pekepinn på hvorfor, kan gjøre at flere mennesker synes det går lettere å ta kontakt (da vet de litt hva de går til) Siter
Enits Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg har hatt mitt barn i fosterhjem. er det av noe interesse? Siter
simira Skrevet 24. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg har hatt mitt barn i fosterhjem. er det av noe interesse? Ja, absolutt! Ønsker å vite mer om det av personlige årsaker, ingen informasjon vil bli gitt videre. Siter
Zitka Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg har foreldre som har vært og er fosterforeldre, samt jeg har jobbet som støttekontakt innen barnevern.. Så skulle jeg være til hjelp, så får du bare si ifra Siter
breton Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg har jobbet en del med fosterhjem og sammen med folk som har jobbet som fosterhjem. Det blir jo en mindre personlig synsvinkel, men skulle det være interessant er det bare å si fra. Siter
vima2k Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 hei Jeg har vært i fosterhjem da jeg var mindre. noe intresert? SENDT PM Siter
FruSusanneKGulliksen Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Har 3 søsken i foster hjem. Siter
Recommended Posts