Gå til innhold
Hundesonen.no

Voffen min har fått bedre pels!

Jeampi

Recommended Posts

Jeg klippa og styrte Pito i dag og tok litt bilder. Og når jeg sammen ligna henne med et bilde for et år siden så ser jeg at hun har komt seg masse i pelsen :) Kragen er blitt mye fyldigere og pelsen på ryggen klarer faktisk å stå litt!

Her er bildene som jeg sammen ligna med:

Det til høyre er fra i fjor og det til venstre er tatt nå nettopp

marsdes.jpg

Håper hun ikke røyter alt vekk til manger og bønes utstillingene i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir pommen regnet som fullpelset da? Jeg vet at papillon ikke er fullpelset før de er tre år i alle fall..

når de er rundt to år tror jeg. men det kommer helt an på individet. Men tror når de er to år så skal de regnes som fullpelset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!Så stolt krage!Fine hunden =D> :)

Jeg sliter med altfor liten krage på min..Han ligner visst for mye på moren sin (Fransk,bruks)men jeg håper jo at det skal komme noe mer..Broren hans gjør jo rent bord på utstillingsfronten og har kjempeflott krage så genene er jo der uansett tydligvis :D

Gjorde du noe spesiellt? Eller bare kom det?Vurderer eggeplomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!Så stolt krage!Fine hunden =D> :)

Jeg sliter med altfor liten krage på min..Han ligner visst for mye på moren sin (Fransk,bruks)men jeg håper jo at det skal komme noe mer..Broren hans gjør jo rent bord på utstillingsfronten og har kjempeflott krage så genene er jo der uansett tydligvis :D

Gjorde du noe spesiellt? Eller bare kom det?Vurderer eggeplomme...

jeg har ikke gjort noe sånn spesielt nei. Jeg gir henne én rå eggeplomme ca en gang i uka/annenhver uke. og så gir jeg henne fiskeolje av og til.

Og så fikk jeg i tips å gå masse ute med henne nå når det var kaldt slik at hun frøs og dermed dannet mer underull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...