Gå til innhold
Hundesonen.no

Våtdrakt for hunder!


Papillon
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått en fresh idé. :D Nå på senhøsten (og våren) er det jo litt for kaldt for hundene å bade, og da spesielt for de hundene uten underull. Tenk hvor fantastisk det hadde vært å funnet opp en våtdrakt for HUNDER, sånn at hunden kunne holde seg varm? :D Evt. en tørrdrakt, da holder jo hunden seg både tørr og varm. Tenk så deilig for de å kunne svømme omtrent året rundt, og ikke minst er svømming en super treningsmetode :)

Lurt, eller hva? :D Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg ikke er gründer eller noe, høhø. Det må da være gjennomførbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som har sydd selv :) Jeg vurderer sterkt å skaffe meg det, da Ex er gal etter å bade.

Tror dere at denne vil fungere? http://www.hundeutst...vest-p-492.html

Den er jo veldig tynn i stoffet da, så jeg ville ihvertfall sett litt på den litt nærmere før jeg vurderte den. Men den skal jo være varmeisolerende og vanntett, men vannen vil jo fremdeles komme inn via glidelås og sidene når hunden er under vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo veldig tynn i stoffet da, så jeg ville ihvertfall sett litt på den litt nærmere før jeg vurderte den. Men den skal jo være varmeisolerende og vanntett, men vannen vil jo fremdeles komme inn via glidelås og sidene når hunden er under vann.

Har du kjent på de? Jeg har de på jobb, og de er mye tykkere enn vanlig jaktdekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjent på de? Jeg har de på jobb, og de er mye tykkere enn vanlig jaktdekken :)

Det har jeg, vurderte å kjøpe det til Yaris på fredag, men ble anbefalt den andre typen fra Hurtta fordi jeg fikk høre at glidelåsen skapte problemer for de som har prøvd det. Men nå er jo jeg vant til de "plast"-jakkdekkenene, altså de som på en måte ser ut som PVC eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...