FruSusanneKGulliksen Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 I dag har jeg hvert å besøkt valpen min . Om 2 uker skal jeg hente henne Hun er født 6/9 - 11 , En god blanding. Fikk takk noen bilder i dag da Tygge tygge på pinne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Det var da en søt liten pelsklump. Åh så lyst jeg har til å mosshe,knosshe på valp. Du er heldig du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Åh, så søøøt! Ser ut som det ble en veldig vellykket blanding Her må du oppdatere med bilder etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Nydelig daaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruSusanneKGulliksen Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Takker og bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 ojjj så vakker liten tass da nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 29. November 2011 Rapporter Share Skrevet 29. November 2011 Såå nydelig! Blir sikkert kjempe koselig å få henne i hus kan jeg tenke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts