Pan Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg har akkurat kommet inn døra etter å nesten ha kjørt på en svart og brun setter som løp på Rv. 159 ved Robsrudkrysset.. Forsøkte å få tak i den, men den løp over på motsatt side.. Jeg kjørte så til Furuset, snudde der og forsøkte å få tak i hunden da den kom mot meg der, dessverre uten hell.. Hunden er nok løs i området fortsatt. Jeg forsøkte å friste både med ei lekker tispe, og med en boks leverpostei, men hunden var nok rett og slett for redd til å bry seg om dette Håper den kommer til rette! Politiet i både Oslo og Romerike er varslet via 112, og Romerike kunne melde at en slik hund var meldt savnet i området tidligere.. Siter
Raksha Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Ååh håper den blir hentet inn før den blir påkjørt og gjenforent med eiere! Siter
KatrineogGutane Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2011 Noe nytt i denne tråden? Håper hunden har komt til rette og har d fint. Siter
Pan Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg vet ikke om hunden kom til rette, har lurt på å ringe politiet for å sjekke.. Siter
Recommended Posts