IdaC Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Ja, pcen min har lage masse lyd, det høres ut som et lokkemotiv som har feil som kommer. også knakk jeg ladderen.... Noen som vet hva det vil koste og fikse den? det er en toshiba satelite 1400. 2 år gammel og hva som e galt med den? Siter
Anette Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 har du knekt laderen? hvordan knakk du den, fungerer den, er isolasjonen åpen, er den i mange biter? viften kan være pga støv, så det går ann å skru den opp og se om det er fult og gi den en støvtørk. Siter
Bellare Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Om ladaren ikkje funkar, verken den eine eller andre delen, så kostar ein heilt lader rundt 800,- Siter
Anette Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Om laderen er ikke fungerende og du må ha opp pcen og støvrense evnt bytte ting så ville jeg sett på å kjøpe ny laptop med mindre du har noen datakjyndige som kan ta opp og rense den for deg også kjøpe en billig lader på clas. men husk at den må være helt lik, ikke for mye av noe for da kan det ta fyr. venninna mi kjøpte lader på clas de mente passet og pcen funka og vips sa det poff. Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Du trenger jo ikke kjøpe ny lader, om det er ledningen som er ødelagt kan du jo bare sette den sammen igjen. Dra av litt av isoleringen på hver kant, tvinn ledningsgreiene inni sammen og teip. Siter
IdaC Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 den delen som skal inn i pcen knakk når datan datti gulvet når jeg snublet i ledningen.. Siter
Ane Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Om laderen er ikke fungerende og du må ha opp pcen og støvrense evnt bytte ting så ville jeg sett på å kjøpe ny laptop med mindre du har noen datakjyndige som kan ta opp og rense den for deg også kjøpe en billig lader på clas. men husk at den må være helt lik, ikke for mye av noe for da kan det ta fyr. venninna mi kjøpte lader på clas de mente passet og pcen funka og vips sa det poff. Jeg kjøpte lader på clas. Slik jeg setter watt styrken på selv! Jeg skrudde først på det laveste, men da ladet ikke dataen, bare var på det den stod på når laderen var i. Jeg skrudde deretter opp helt til jeg så den ladet. Den har ikke begynt å brenne til nå hvert fall Siter
KristinR Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2011 Angående viftebråk. Kjøp luft på boks, blås ren tastatur. Så skrur du opp vifta på baksiden, sett en penn eller noe inn i vifta slik at den ikke går rundt og blås vekk støv. Alternativt bruk støvsugeren der. Utrolig hvor mye det hjelper på en varm PC med overivrig vifte. Siter
Recommended Posts