MegaMarie Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Noen som har resultater å komme med? Spent! Jeg som tenkte "yes, endelig en dag hvor jeg er opptatt mens folk er på utstillingen, slik at resultatene venter på meg når jeg kommer hjem, og ikke omvendt." Men neida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Mamma ble Bir med tispa si Frida 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Trym nr 2 i åpen med CK og Tuva nr 2 i unghund også med CK Halvbroren til Tuva blei Champ idag, endelig! Mest sannsynlig ny mor til nyvalpen blei 3 BTK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Jeg skal bruke lang tid på å avreagere denne. Peggy ble 2 i klassen uten ck, helt ok, men dommeren sa til meg at jeg ikke måte løpe med bikkja mi i ringen! Jeg har jo ikke schæfer, jeg har bulldog! Helloooooooooo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Du hadde ikke sør afrikaneren du og? Vi fikk heller ikke lov til å løpe med bikkjene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Nei, hadde en italiener eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Gå med hundene?? Hvorfor? Fordi de er så små eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Hvem dommer hadde du Soppen? Greit å vite om jeg skal forsøke å få liten hund til å krabbe i morgen. Lille frøken Fralle traver jo like fort som Noah liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Å shoot - dere hadde dommerendring til den samme som oss - og han skal tydeligvis ikke ha bulldog som kan bevege seg.... oooo joy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Gratulerer til alle som er fornøyde! Er katalogen bare for i dag, eller for søndag også? Hvis noen også har for søndag, kunne de ha sjekket noe for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Gross ble 2 Bhk bak vakre,vakre Ola Odelsgutt. 28 påmeldte hanner. Jeg er kjempefornøyd med flotte gutten. Hva lurer du på Benedikte? Har katalog her. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Gratulerer til de som er fornøyde Jeg lurer på hvem de påmeldre svarte DS'ene er jeg Toril.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Toril: Gratulerer så mye! Fineste Gross Mona var der, ikkesant? Du har katalog for søndag altså? Jeg lurer på hvilket nummer i klassen Ikke er (i lydighet klasse 2). Håper hun er tidlig ute så det ikke kræsjer med eksteriørringen. Også lurer jeg på hvilke tisper som stiller av kelpiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Grattis til Gross Tror jeg kanskje så han på parkeringsplassen litt før 09.00, når Tuva fant det for godt til å drite midt på plassen der Mener eieren kalte bikkja Gross ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Toril: Gratulerer så mye! Fineste Gross Mona var der, ikkesant? Du har katalog for søndag altså? Jeg lurer på hvilket nummer i klassen Ikke er (i lydighet klasse 2). Håper hun er tidlig ute så det ikke kræsjer med eksteriørringen. Også lurer jeg på hvilke tisper som stiller av kelpiene Det lurer jeg også på! Hvem stiller av AKene? *liker at katalogene kommer dagen før* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Grattis til Gross Tror jeg kanskje så han på parkeringsplassen litt før 09.00, når Tuva fant det for godt til å drite midt på plassen der Mener eieren kalte bikkja Gross ihvertfall Det var oss ja Toril: Gratulerer så mye! Fineste Gross Mona var der, ikkesant? Du har katalog for søndag altså? Jeg lurer på hvilket nummer i klassen Ikke er (i lydighet klasse 2). Håper hun er tidlig ute så det ikke kræsjer med eksteriørringen. Også lurer jeg på hvilke tisper som stiller av kelpiene Ikke er nr.3 i lp. Zadigs Borka og Zadigs Bindi Ikke Opsis Whyalla's Inez Redqliff's First Choice Black Twinklestar Blaze og Talli Mona var der ja,men Tonje stilte Gross. Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Det var oss ja Ikke er nr.3 i lp. Zadigs Borka og Zadigs Bindi Ikke Opsis Whyalla's Inez Redqliff's First Choice Black Twinklestar Blaze og Talli Mona var der ja,men Tonje stilte Gross. Tusen takk Takk Hannhunder da? (nei er da ikke nyfiken overhode!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Da kan jeg vel kline til å si at jeg har nå opprykket til kl 2 :D Blogg! Det var virkelig akkurat også det 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Grattis Monica Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Det var påmeldt 41 gårdshunder, og nesten alle ble sendt ut med very good! Ingen av de 15 hannene som var påmeldt fikk ck Dermed ingen stor-cert til hannene. Så var det tispene. Det var omtrent bare blått å se her også, så det at Ophelia fikk exellent og ble nr. 3 av 9 i juniorklassen var en bragd Bali var med i very good-klubben pga mye rart som hun aldri har fått negativ kritikk om før. Så litt blandet opplevelse idag. Men det beste av alt var at Ophelia var en dronning på bordet, og tannvisning gikk smertefritt til tross for at dommeren gravde inni munnen hennes. Så i det store og det hele er jeg veldig fornøyd med dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Det var oss ja Ikke er nr.3 i lp. Zadigs Borka og Zadigs Bindi Ikke Opsis Whyalla's Inez Redqliff's First Choice Black Twinklestar Blaze og Talli Mona var der ja,men Tonje stilte Gross. Tusen takk Takk Hannhunder da? (nei er da ikke nyfiken overhode!) Skulle akkurat spørre *klikk og Cert til Jeanette* Da kan jeg vel kline til å si at jeg har nå opprykket til kl 2 :D Blogg! Det var virkelig akkurat også det JIPPI :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Marie,jeg vil også ha klikk og bra...så her: Balrog Whyalla's Izso Chocolate-Commander Whyalla's Hugo Velbekomme jenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Klikk og BIS til Torill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Marie,jeg vil også ha klikk og bra...så her: Velbekomme jenter Miff, forskjell på folk eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Gratulerer så mye til Monica og Toril! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts