Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå får hun ikke leie bil lenger..


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

Nei nei, da får hun gå da. Synes ikke synd på henne jeg. Hun har jo skrevet under på at det vil komme meravgift dersom hun har hund i bilen. Og hvorfor skal man ikke forvente at gamle damer ikke leser det de skriver under på? Er hun i stand til å kjøre bil og mener det er forsvarlig er hun vel i stand til å lese en kontrakt og?

Det finnes jo andre som leier ut bil og da :-)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de færreste tillater hund. Tror Avis-avdelingen i sentrum har noen biler det er lov å ha hund i. Ellers har vi alltid fått negativt svar ihvertfall.

En annen ting er at om en allergiker reagerer på at det har vært en hund i bilen - ja da reagerer han/hun på at jeg har vært i bilen også. Så lenge men dekker til eller har hundene i bur med hele vegger, så kommer det ikke mer pels i bilen enn det gjør med en gjennomsnittlig hundeeier.

Jeg synes det er dårlig at man ikke får leid bil når man har hund - selv om det er dårlig å ikke lese hva man skriver under på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et interessant tilfelle, for om bilen hadde blitt støvsugd og ordnet før levering så hadde det vært noe annet.

Det skal sies at jeg har sett bildene av bilen som kom inn (da jeg er ansatt i Avis, og det var min kollegaer som tok imot bilen) og den var HÅRETE!

Albuerom er det jo, om man som du sier Simira, har bilen i bur med hele vegger eller teppe over. Det hjelper ikke å ha hunden på et hårete teppe liksom, det vil jo gi ifra seg minst like mye hår som hunden.

Nå er jo jeg også sånn som spørr da, om jeg f.eks. kan gå inn på en viss butikk osv. Jeg tar meg ikke bare tilrette og forventer at hunder kan gå hvor som helst.

Samt usannheter som at hun er trukket 2000kr mer, det kan ikke stemme da faktura kommer i ettertid, etter at Bilpleien har tatt seg av saken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...