Benedicte Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 I need help! Jeg har forsøkt å finne billige hoteller i nærheten av Stockholmsmessen, men finner ingenting som er interessant. Enten er det fullt (hotellet som ligger vis a vis), de godtar ikke hund ELLER skal ha 200SEK PER hund PER natt (og tillater maks to hunder per rom). Bare jeg har med tre hunder, og jeg skal dra med meg Maria som har to (om hun tar med Ella). Om vi i det hele tatt får lov til å ha så mange hunder på hotellet så blir det uansett svindyrt med 200kr per hund per natt. Under WDS bodde jeg på et hotell like ved som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på. Der hadde vi bare to hunder med, men vi slapp hvertfall å betale ekstra for hundene. Selvfølgelig husker jeg ikke hva hotellet heter, men jeg kan prøve å lete det opp på et kart i morgen. Jeg vil aller helst bo i gangavstand til messen siden jeg kanskje ikke har bil den helgen. Enten det eller i nærheten av t-bane etc som stopper like ved messen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 har du sjekket hundevennligehoteller.com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Jepp. Men der er det vanskelig å finne noe som er i nærheten av messen fordi det ikke er oppgitt som "fasilitet". Jeg sliter hvertfall litt med det. Dessuten stå det nesten på samtlige hoteller "gebyr for kjæledyr", men de oppgir ikke noe mer. Jeg kan ta en ringerunde i morgen, men det høres litt tungvindt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Vi skal sove på New World Hotel som tar 200 kr per natt om vi har med hund, altså ikke PER hund. (Men da trur jeg ikke de tar høyde for 5 hunder på rommet, altså...). Det har også gratis transport til messa, og ligger ved tunnelbanan. Hotellet rett ved messa gikk fra å ha ledige rom kl 10 om morran da jeg ringte dem, til å være fullt kl 18 samme kveld, så her må du kaste deg rundt for å skaffe overnatting, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 På Hotels.com står det akkurat nå at det er ledige rom på hotellet som SandyEyeCandy nevner... Og husk at det er en t-banestasjon på selve messen, og det tar vel ca 10 min fra sentrale St.holm med den. Altså bør det vel gå greit å komme seg dit selv om man bor litt mere sentralt.. (Det er myyyye hotellrom ledig i Stockholm sett sånn totalt sett, liksom) Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 For noen år siden bodde Trine og jeg på Connect Älvsjo. Det var et ganske fint, men lite rom som kostet under 1500 for 3 netter! Helt sjokkerende billig! Det står at det er felles bad i hver korridor, men vi hadde da eget bad til rommet... Uansett er det billig og GANGAVSTAND til messen. Det er bare å gå over jernbane-broen, så er man fremme. Det er altså lett å komme dit med tog også - man må bare bytte tog i stockholm sentrum. De har ledig også. LINK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Sjekk Ibishotellene. De har som regel et gebyr for hund, men jeg har aldri betalt det De blir sjarmert av snille bisker som sitter pent og ikke bjeffer, og dermed får de bo gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 For noen år siden bodde Trine og jeg på Connect Älvsjo. Det var et ganske fint, men lite rom som kostet under 1500 for 3 netter! Helt sjokkerende billig! Det står at det er felles bad i hver korridor, men vi hadde da eget bad til rommet... Uansett er det billig og GANGAVSTAND til messen. Det er bare å gå over jernbane-broen, så er man fremme. Det er altså lett å komme dit med tog også - man må bare bytte tog i stockholm sentrum. De har ledig også. LINK Det var dette hotellet jeg prøvde å få rom på, så hvis det plutselig finnes ledige rom, så løp og kjøp! På mitt hotell betaler vi 650 NOK per pers for to netter (ikke inkl hundetillegget). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Takk fr svar! Fikk bestilt på Connect Stockholm (de har to typer og jeg trooor jeg fikk den ved Stockholmsmessen ) til rett over tusenlappen for to personer to netter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts