Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hundepass i Oslo!


kristinarmorset
 Share

Recommended Posts

Min skjønne 3 år gamle Rhodesian Ridgeback tispe trenger lufting/hundepass på dagtid ca 4-5 dager i måneden. Har fått en nattevaktsjobb som gjør at jeg får det travelt på morgenen, så Nila ville satt stor pris på å få litt selskap/luftetur. Hun er ei utrolig rolig tispe på 3 år, går fint sammen med andre hunder, kan fint gå løs, og har ellers ingen uvaner. Har heller inger problem med å være alene. Nila må hentes på Ullevål rundt 0800 de aktuelle dagene. Dette blir faste dager, hvor jeg da er avhengig av at hun blir hentet. Hentes av meg hvor som helst straks jeg er ferdig på skolen!

Hvis dette er av intr, er eposten min kristinamorset@hotmail.com. Ta kontakt, så kan vi evt møtes for en nærmere hundeprat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei! Hvis du fremdeles trenger hjelp en gang iblant, så stiller jeg gjetne opp! Jeg er 26, musiker, og kan ikke ha hund på full tid pga jobbsituasjon nå, men savner veldig en tur kamerat og stiller gjerne en gang iblant med litt ekstra tid! Ta kontakt på 92696946, Julia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...