Gå til innhold
Hundesonen.no

Soppens kattungeprosjekt


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk fire bitte-bittesmå kattunger uten mamma, som trenger hjelp med å flaskes med morsmelkerstatning, og som fortsatt må stimuleres til å gå på do. Så i dag ble jeg, Nemi og Peggy kattemammaer. H

Søte! Synes de bør hete Timon og Pumba jeg

Nå har visst den ene blitt døpt Picasso av søstra mi, fordi den maler sånn. Så, da er det sistemann!

I utgangspunktet så er vel eeeegentlig alle gitt bort. :P

Lurer jeg på også?? Og du må vaske fjesene deres Soppen,uansett tenner og klør.De klarer ikke selv ennå småttene :wub: :wub:

Hva spiser de nå forresten,fortsatt mest melk eller???

Endret av Toril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på også?? Og du må vaske fjesene deres Soppen,uansett tenner og klør.De klarer ikke selv ennå småttene :wub: :wub:

Hva spiser de nå forresten,fortsatt mest melk eller???

Men jeg gjør jo det, bare ikke alltid før jeg tar bilder. :P

De spiser mest melk, ja. Prøver å gi de ett måltid med oppbløtt tørrfôr og melk om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ååååeh :frantics: Jeg savner tiden da jeg og samboer tok til oss 9 kattunger! Finnes ikke noe mer fantastisk enn små kattunger som herper leilighet dagen lang :wub: :wub: Beholdt en da, og hun er nok kattunge for nå. Mer slitsom kattunge har jeg aldri hatt altså :lol:

Ufattelig vakre alle sammen! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååeh :frantics: Jeg savner tiden da jeg og samboer tok til oss 9 kattunger! Finnes ikke noe mer fantastisk enn små kattunger som herper leilighet dagen lang :wub: :wub: Beholdt en da, og hun er nok kattunge for nå. Mer slitsom kattunge har jeg aldri hatt altså :lol:

Ufattelig vakre alle sammen! :wub:

Beholder alle gutta jeg,og hus-rivingen har de forlengst kommet igang med :devilbanana: :devilbanana: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beholder alle gutta jeg,og hus-rivingen har de forlengst kommet igang med :devilbanana: :devilbanana: :wub:

aaaw! Så heldig du er :D Vi har tre katter, så det får holde inntil videre! Men du verden som jeg elsker kattunger! Og husrivinga, der man må plukke dem ned fra overalt, er jo noe av det beste med det hele :wub: Og at de blir så avhengig av en, når de ikke har noen mamma til å passe på og lære opp! Her i huset hadde alle kattungene mange mammaer da :D Både ene hunden, hannkatta vår (som var den mest omsorgsfulle av våre to voksne katter, som han stelte med dem altså) og andre pusefrøkna vår som viste hva som var lov og ikke :D Og så oss tofotinger da!

men nå babler jeg fælt her! Nyt tiden med dem :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har laget papphuset til dem? :D Kjempe moro!

Og jeg har desverre glemt litt hvem som er hvem. Hvor mange havner hos Toril? Og hvem er av de er Rips som skal til Lill?

Har alle hjem da om de skal til de to? Eller er det en tredje eier?

Veldig søte puser :wub:

Niesen min på tolv år har laget papphuset :) ,de koser seg inni der.

Ja,de er helt skjønne de små rampeungene :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...