Poter Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Haha, de ser passe gale ut Der de mjauer, ser det ut som de gapskratter *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 (endret) I utgangspunktet så er vel eeeegentlig alle gitt bort. Lurer jeg på også?? Og du må vaske fjesene deres Soppen,uansett tenner og klør.De klarer ikke selv ennå småttene :wub: Hva spiser de nå forresten,fortsatt mest melk eller??? Endret 6. Oktober 2011 av Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Lurer jeg på også?? Og du må vaske fjesene deres Soppen,uansett tenner og klør.De klarer ikke selv ennå småttene :wub: Hva spiser de nå forresten,fortsatt mest melk eller??? Men jeg gjør jo det, bare ikke alltid før jeg tar bilder. De spiser mest melk, ja. Prøver å gi de ett måltid med oppbløtt tørrfôr og melk om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 FREGNER! Fantastisk bilete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 De vokser som små ugress og gjør sitt beste for å rive huset . Bilder kommer når Argyros får lagt de ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Åh, herregud som jeg elsker de fiseyebildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Gleder meg til å komme og klå på dem i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Jeg ooog! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Pusebilder fra forrige helg! Bonus! Bonus og Cos hilser Cos og en av de to svarte Frøkna Møte i Gribbenes landsforening Føtter må dø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Frøkna skal hete Rips forøvrig! "Gribbenes landsforening" :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 :wub: :wub: enkelt og greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Vræææææææææl! De er jo SVÆRE! Ser ut som KATTER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Vræææææææææl! De er jo SVÆRE! Ser ut som KATTER! Javisst ser de ut som katter Verdens fineste småkatter er de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Aaaaaaaawwwww! Jeg må flytte snart så jeg kan få meg katt igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Ååååeh Jeg savner tiden da jeg og samboer tok til oss 9 kattunger! Finnes ikke noe mer fantastisk enn små kattunger som herper leilighet dagen lang :wub: Beholdt en da, og hun er nok kattunge for nå. Mer slitsom kattunge har jeg aldri hatt altså Ufattelig vakre alle sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Ååååeh Jeg savner tiden da jeg og samboer tok til oss 9 kattunger! Finnes ikke noe mer fantastisk enn små kattunger som herper leilighet dagen lang :wub: Beholdt en da, og hun er nok kattunge for nå. Mer slitsom kattunge har jeg aldri hatt altså Ufattelig vakre alle sammen! Beholder alle gutta jeg,og hus-rivingen har de forlengst kommet igang med :devilbanana: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Beholder alle gutta jeg,og hus-rivingen har de forlengst kommet igang med :devilbanana: aaaw! Så heldig du er Vi har tre katter, så det får holde inntil videre! Men du verden som jeg elsker kattunger! Og husrivinga, der man må plukke dem ned fra overalt, er jo noe av det beste med det hele Og at de blir så avhengig av en, når de ikke har noen mamma til å passe på og lære opp! Her i huset hadde alle kattungene mange mammaer da Både ene hunden, hannkatta vår (som var den mest omsorgsfulle av våre to voksne katter, som han stelte med dem altså) og andre pusefrøkna vår som viste hva som var lov og ikke Og så oss tofotinger da! men nå babler jeg fælt her! Nyt tiden med dem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Hvem har laget papphuset til dem? Kjempe moro! Og jeg har desverre glemt litt hvem som er hvem. Hvor mange havner hos Toril? Og hvem er av de er Rips som skal til Lill? Har alle hjem da om de skal til de to? Eller er det en tredje eier? Veldig søte puser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Alle har hjem! Lill skal ha den gråspraglete, og Toril skal ha de andre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Jeg liker de sorte og hvite gutta som har likt bliss! De må hete noe kult som "Knoll og Tott" eller andre parr navn! Sol og Måne. Stjerne og Planet. Også er jenten til Lill søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Jeg har lyst på bonus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Hvem har laget papphuset til dem? Kjempe moro! Og jeg har desverre glemt litt hvem som er hvem. Hvor mange havner hos Toril? Og hvem er av de er Rips som skal til Lill? Har alle hjem da om de skal til de to? Eller er det en tredje eier? Veldig søte puser Niesen min på tolv år har laget papphuset ,de koser seg inni der. Ja,de er helt skjønne de små rampeungene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Så nydelige små! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Søte Emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts