Gå til innhold
Hundesonen.no

Terminlista 2012


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg lager mat mot å låne en seng? Jeg vurderer NKK Bergen, men skal se det an til etter utstillingen på Orkanger i november. Irsk dommer men ikke samme dommer - men det gir vel et visst innblikk i

Jeg er nok hjemme under NKK Bergen, så det ser ut som om det blir èn utstilling på oss neste år også. Målet er å forbedre den gule vi fikk på NKK Bergen i år.

Kribla i magen når jeg sjekka NKK Hordaland :lol: Også blei jeg jævelig skuffa når jeg så det var Paul Stanton som dømmer, kjempetrivelig dommer, men han likte ikke Trym for halvannet år siden. Men

Kribla i magen når jeg sjekka NKK Hordaland :lol: :lol: Også blei jeg jævelig skuffa når jeg så det var Paul Stanton som dømmer, kjempetrivelig dommer, men han likte ikke Trym for halvannet år siden. Men han fikk da best in show temperement :D Så joda, vi stiller nok opp fordeom vi :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er finfint at NKK velger dommere sånn at jeg kan spare meg turen :D. Dommer i Bø er samme dommer som vi stilte for på EuroDogShow - og hun var vel ikke direkte imponert over guttungen, kan man si *ler*.

Vi har fått bra X'en-dommere, så jeg antar hun kommer til å være naken da, bare på trass :D

Sedner deg en bunke post-it så du kan ta imot bookiner på Casa de Latruda jeg :lol:

Ikke noe problem, mulig vi innfører trofast kunderabatt etter hvert også. Klippekort eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, mulig vi innfører trofast kunderabatt etter hvert også. Klippekort eller noe.

Jeg lager mat mot å låne en seng?

Jeg vurderer NKK Bergen, men skal se det an til etter utstillingen på Orkanger i november. Irsk dommer men ikke samme dommer - men det gir vel et visst innblikk i om de liker Smula lell. Har egentlig godt håp for det :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde-burde vært på Bø med Talli. Men da er hun drektig!

Men Blaze skal få kose seg i Letohallen som veteran på våren i allefall, så blir det vel bare de "store" og utenom brukssesongen resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De februar utstillingene borti gaten her får jeg se om jeg drar på. Blaze er ikke veteran enda, Talli er drektig (så det så) men samtidig er det fryktelig kjedelig den mnd på hundefronten. Får se hvilken dommere som blir satt opp først tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De februar utstillingene borti gaten her får jeg se om jeg drar på. Blaze er ikke veteran enda, Talli er drektig (så det så) men samtidig er det fryktelig kjedelig den mnd på hundefronten. Får se hvilken dommere som blir satt opp først tror jeg.

Skal vi kjøre sammen og spare bensin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah: , sier som Siri, godt NKK har valgt dommere som gjør at vi kan spare penger... GODT at storcertet er i boks på BV , og det fremdeles er en stund før jeg gidder å dra ut Polkadott.

Kan du ikke fortelle hvorfor du ikke liker de dommerne som er satt opp da? Sånn at jeg kan bestemme meg litt utifra andres erfaringer :P Jeg tenker at vi kanskje må ta turen tvers over landet igjen jeg, hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK Harstad blir det definitivt med Gåttfred og Dina, hotellrommet er for lengst bestilt.

Kjent dommer på Dina ( gårdis ) som jeg gjerne stiller for igjen, og ukjent for Gåttfred ( boston ).

Vi har da bare to sjanser for stort cert i Nord, og jeg vil heller bruke penger på langreiser til utlandet enn NKK utstillinger i sør... :drool:

Ellers blir det vel utstillinga her til våren og så tar vi det derfra.

Har i grunnen ingen hunder som trenger små cert, så de nasjonale utstillingene blir mest for å komme seg bort ei helg.

Så det blir nok ei eller to av de til neste høst.

Jeg venter egentlig mer på terminlistene i det store utland.

Blir nok et besøk eller to i de Baltiske landene neste år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...