ceccy Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Sååååå nydelig! Var det Bolt han lekte med på de andre bildene ? Jeg eeelsker den brunfargen, virkelig. Det er Bolt ja Og sjekk de fine ørene, da! Ikke mobb ørene til lille bølle! De er så fine så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Ikke mobb ørene til lille bølle! De er så fine så! Blir spennende å se hvor de ender opp til slutt.... Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Blir spennende å se hvor de ender opp til slutt.... Herlige bilder! Jepp, det varierer jo fra sekund til sekund det så hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Ikke mobb ørene til lille bølle! De er så fine så! Mobber ikke...seriøst, de er dritlekre! Og hadde de vært på en pyrre, hadde de vært perfekte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Mobber ikke...seriøst, de er dritlekre! Og hadde de vært på en pyrre, hadde de vært perfekte! Da satser jeg på at de ender opp sånn som på bildet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Får nesten lyst på BC selv her jeg sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Grattis, og han virker som en kjempevalp. Blir gøyå følge dere videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Noen nye bilder av lille bølle Begynner å bli stor gutt Leker med Era Det er gøy å løpe i gjørmehullene gitt ... Og man blir bare litt skitten ... Verdens fineste lille bølle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Noen nye bilder av lille bølle Begynner å bli stor gutt Leker med Era Det er gøy å løpe i gjørmehullene gitt ... Og man blir bare litt skitten ... Verdens fineste lille bølle Nydelig både med og uten møkk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Det er såå slemt å legge ut slike fine bilder :D Jeg får definitivt lyst på BC!!! :-O Risk er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Bukker og nikker og neier Jeg er jo så klart helt enig. Lille bølle er nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Noen snøbilder tatt i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Gud for en skjønning. Og med de Vampyr-øya ser han jo ut som en varm mann! Kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Lille bølle er nå 6 1/2 måned og har blitt en stor og vakker gutt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 haha herlig geipebilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Fineste Risk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Fineste Risk! Der var du jo! Ja, du kan jo prøve deg å si noe annet om tantebarnet ditt *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Der var du jo! Ja, du kan jo prøve deg å si noe annet om tantebarnet ditt *ler* Hvorfor i all verden skulle jeg gjort det? *ler* Han er jo verdens fineste lille bølle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Hvorfor i all verden skulle jeg gjort det? *ler* Han er jo verdens fineste lille bølle Det er han bare! Nå er han en trøtt liten bølle som ligger å halsover i sofaen her ... Kan ikke sove helt for det kan jo hende at jeg skulle miste noe mat ute på kjøkkenet sånn plutselig vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Det er han bare! Nå er han en trøtt liten bølle som ligger å halsover i sofaen her ... Kan ikke sove helt for det kan jo hende at jeg skulle miste noe mat ute på kjøkkenet sånn plutselig vet du Syns jeg ser det! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Syns jeg ser det! *ler* Når tør du å være med oss på tur igjen da spør Risk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Han er sååååå peeeen :D Stjele han med meg hjem!! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*silje* Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Når tør du å være med oss på tur igjen da spør Risk? Aldri! Haha! Neida, har du planer onsdag eller torsdag? *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Aldri! Haha! Neida, har du planer onsdag eller torsdag? *ler* Ikke på onsdag som jeg vet om ... Torsdag erdetinnebandy og utstillingstrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts