Lemen Skrevet 22. September 2011 Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 --- Takk! Og helt enig, jaktlabradorer er fine. Men jeg skal ha en jaktgolden.. :-P Er det forresten noen som vet hva de kalles på engelsk? Ups.. Labrador og golden er jo nesten det samme eller..? Jaktvariantene av både labrador og golden er nydelige - var det jeg skulle si - lekre og smekre begge typene. Masse lykke til med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Ups.. Labrador og golden er jo nesten det samme eller..? Jaktvariantene av både labrador og golden er nydelige - var det jeg skulle si - lekre og smekre begge typene. Masse lykke til med valp Hehe.. Litt sånn som "Åh, hva slags hund har du?" "En nova scotia duck tolling retriever"! "Åååååhja, en sånn retriever ja!" Uansett, tusen takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 22. September 2011 Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Gratulerer! Tror dette blir bra jeg. Er forresten ei med toller i Trøndelag som skal ha ei tispe fra det kullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Gratulerer! Tror dette blir bra jeg. Er forresten ei med toller i Trøndelag som skal ha ei tispe fra det kullet. Takk, tror jeg og :-) Ja, har hørt rykter om det, faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 22. September 2011 Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Takk, tror jeg og :-) Ja, har hørt rykter om det, faktisk! Tollerpeik. Det er halvbroren til Vixen hun har, en herlig tollergutt. Er nesten litt misunnelig. Vil og ha valp om kort tid! Men neida, må gå og vente på å få høre om tispa har tatt seg, for deretter å vente på at valpene skal bli født, og så se om det blir nok tisper osv. Kjipt å være kresen, og med en ganske rolig periode ang tollerkull (i alle fall fra de oppdretterne jeg vil ha fra) så må det bare til. Godt jeg er så tålmodig av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Tollerpeik. Det er halvbroren til Vixen hun har, en herlig tollergutt. Er nesten litt misunnelig. Vil og ha valp om kort tid! Men neida, må gå og vente på å få høre om tispa har tatt seg, for deretter å vente på at valpene skal bli født, og så se om det blir nok tisper osv. Kjipt å være kresen, og med en ganske rolig periode ang tollerkull (i alle fall fra de oppdretterne jeg vil ha fra) så må det bare til. Godt jeg er så tålmodig av meg. Nyyyydelig! :-) Hvor vil du ha fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 22. September 2011 Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Nyyyydelig! :-) Hvor vil du ha fra? Har kontakt med flere oppdrettere, men kullet jeg venter på (de andre venter på løpetid) er hos tollarbo. Du var vel og i kontakt med dem mtp det kullet? Mener jeg leste det en eller annen plass. Tollerforumet kanskje? Prøver å ikke å ha for høye forhåpninger, er jo ikke akkurat få som vil ha fra det kullet og med min flaks blir det sikkert 1 valp for lite igjen (var 1 valp unna på kullet hos agrosofen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 23. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Har kontakt med flere oppdrettere, men kullet jeg venter på (de andre venter på løpetid) er hos tollarbo. Du var vel og i kontakt med dem mtp det kullet? Mener jeg leste det en eller annen plass. Tollerforumet kanskje? Prøver å ikke å ha for høye forhåpninger, er jo ikke akkurat få som vil ha fra det kullet og med min flaks blir det sikkert 1 valp for lite igjen (var 1 valp unna på kullet hos agrosofen). Semmer det, stod på liste for kullet som skal komme nå :-) krysser fingrene for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Så gøy, gratulererer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Tok noen bilder av Drømmen under NKK Stavanger. Han er bare så herlig den gutten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. September 2011 Rapporter Share Skrevet 24. September 2011 Awww, fineste Dream! Flotte bilder, Maren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 25. September 2011 Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Åhh, gratulerer med fin rase! Vi passet en slik en i sommer, herlig hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Han er helt utrolig, utrolig vakker! Hilste på han i Sandeid i dag, for en fantastisk hund! Nå gleder vi oss om mulig enda mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Han er helt utrolig, utrolig vakker! Hilste på han i Sandeid i dag, for en fantastisk hund! Nå gleder vi oss om mulig enda mer! Kan jo legge med et bilde jeg og: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Har kontakt med flere oppdrettere, men kullet jeg venter på (de andre venter på løpetid) er hos tollarbo. Du var vel og i kontakt med dem mtp det kullet? Mener jeg leste det en eller annen plass. Tollerforumet kanskje? Prøver å ikke å ha for høye forhåpninger, er jo ikke akkurat få som vil ha fra det kullet og med min flaks blir det sikkert 1 valp for lite igjen (var 1 valp unna på kullet hos agrosofen). Snoker litt i gamle tråder, jeg Var det du som fikk tollarbo-valpen som endte opp i Norge? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Snoker litt i gamle tråder, jeg Var det du som fikk tollarbo-valpen som endte opp i Norge? Eller? Niks, skulle ha tispe jeg - og det kom bare en av dem og den skulle oppdretterne beholde selv (på fôravtale). Den valpen som kom til Norge bor hos tollerparken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Niks, skulle ha tispe jeg - og det kom bare en av dem og den skulle oppdretterne beholde selv (på fôravtale). Den valpen som kom til Norge bor hos tollerparken. Ja, fikk med meg at det bare kom en tispe og ganske mange hanner (5? 6?) Er ikke blitt noen valp på deg enda da, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Det kom 5 valper ja. Og nej, jeg venter enda. Om det kommer ei tispe på kullet Helene skal ha så blir det derfra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Det kom 5 valper ja. Og nej, jeg venter enda. Om det kommer ei tispe på kullet Helene skal ha så blir det derfra. Ååh, spennende! Hadde det ikke vært for Monti hadde vi sikkert sitti og venta på det kullet der vi og.. Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Takk! Blir tatt ultralyd på onsdag, og jeg er skikkeligskikkelig spent! Synd man ikke kan se kjønn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Takk! Blir tatt ultralyd på onsdag, og jeg er skikkeligskikkelig spent! Synd man ikke kan se kjønn der. Ja, jeg snoker både her, på tollerforumet og hjemmesiden noen ganger i uken selv jeg. Og jeg skal ikke ha valp en gang. Kan tenke meg du er utålmodig.. Jeg er helt sikker på at det kommer en nyyydelig liten tispe til deg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts