Gå til innhold
Hundesonen.no

Manuell påmelding til stevne hvor ingen svarer


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Dette har ingenting med sjølve lydighetstreninga å gjøre, men er av mer praktisk art. Hvordan melder man seg på et lydighetsstevne hvor det kun er manuell påmelding?

På terminlista hos NKK er det oppgitt et kontonummer, men ingen pris på deltakelse. Jeg sjekka derfor de manuelle skjemaene man bruker når man melder seg på brukshundprøver osv, for kanskje det lå noe informasjon der, men nei. Jeg sendte derfor en e-post til arrangørklubben via adressen som er oppgitt i terminlista, men har fortsatt ikke fått svar (e-post sendt fredag morgen). Jeg forsøkte derfor å ringe nummeret som også var oppgitt, og det viste seg å føre til feil person. Men han hadde i det minste nummeret til noen andre i klubben, men der svarer ingen. Fristen går ut om 5 dager, så jeg får vel svar innen det, men er det virkelig sånn at man ved manuell påmelding bare betaler inn avgift og det er det? :icon_confused: Høres litt snaut ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det til schäferhundklubben i Moss/Vestby 2. oktober?

Sleit i hvertfall med å få noen kontakt med de jeg også, men fant tilslutt en e-postadresse. Kan sende den på PM om det er dette stevnet du er ute etter.

Ja, det er akkurat det stevnet. :) Jeg har brukt adressen som er oppgitt i terminlista, men om du har en annen som du faktisk får svar fra, tar jeg gjerne imot, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Nå skjønte jeg hvilket skjema jeg skulle bruke også, sjøl om jeg synes det er mer logisk at lp inngår i "prøve"-skjemaet enn utstillingsskjemaet. :) Kontonummeret som står oppført er 0530 51 39027, og der er det også spesifisert at det er på Ødemørk at stevnet holdes. Skjønt, spesifisert og spesifisert... :P

Den dommeren har dømt Imouto til BIR x 2, BIG1 og BIG2 på valpeshow. Håper hun blir så blenda av den vakra søstra også at hun ser litt gjennom fingrene med det meste... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke forstørret PMen fra NKK jeg, så jeg ser ikke hva som står. Det går ikke å trykke på noe på fanene over.. Tips?

Jeg har ingen problemer med å se hva det står på skjemaet, er du sikker på at du har lasta ned dette her (linken i midten)?

Edit: Har fått svar fra den andressen Maren oppga, uten å ha sendt til den. Vi trenger ikke sende inn skjema, de trenger bare følgende info:

Navn på hunden

Regnr

Kjønn

Rase

Eier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...